OPPO, lider global în domeniul tehnologiei, se alătură clasificarii Eco Rating care susține crearea unui viitor sustenabil, susținând astfel misiunea “Tehnologie pentru urmanitate. Bunătate pentru lume”.
Astfel, începând cu luna iunie a acestui an, clasificarea va fi aplicată la nivel european pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a identifica și compara gradul de sustenabilitate al smartphone-urilor disponibile pe piață, dar și pentru a crește nivelul de conștientizare asupra importanței protejării mediului și a sustenabilității.
Inițiativa Eco Rating a fost lansată de către cinci dintre operatorii de top din Europa, respectiv: Deutsche Telekom, Orange, Telefónica, Telia Company și Vodafone, având la bază dorința de a prezenta utilizatorilor informații reale despre impactul producției, folosirii, transportului și aruncarii smartphone-urilor.
Pentru a contribui la o evaluare obiectivă a celor 19 criterii incluse în clasificarea Eco Scheme, OPPO a oferit date și informații referitoare la procesul de producție pentru a obține un calificativ real pentru fiecare produs în parte. După o evaluare detaliată, fiecare smartphone primește un calificativ Eco Rating care se încadrează între 0 și 100, reprezintând nivelul/gradul de sustenabilitate al device-ului pe întreaga durată de viață. Clasificarea Eco Rating pentru smartphone-uri ține cont de 5 aspecte: Durabilitate, Reparabilitate, Reciclabilitate, Eficiența energetică, Utilizarea eficientă a resurselor.
OPPO s-a dedicat creării unei lumi mai sustenabile și, pe lângă parteneriatele cu operatorii de top, lansează și propriile sale inițiative care vor contribui la un viitor mai bun. Compania a adaptat întregul proces de producție, de la design-ul produselor și până la ambalarea lor, introducând materiale reciclate. Astfel, OPPO a înregistrat o creștere de 13 ori a cantității de materiale reciclate în 2020, comparativ cu 2019. Mai mult, OPPO a realizat importanța folosirii materialelor regenerabile, motiv pentru care 45% din ambalajele OPPO sunt produse din materiale reciclate. Nu în ultimul rând, compania a reușit să reducă emisiile de gaze cu efect de seră, rezultate în urma activităților sale cu 42,7%.
Aceste inițiative contribuie atât la crearea unui mediu mai sănătos cât și la asocierea companiei de către parteneri și utilizatori cu un brand sustenabil. OPPO a înregistrat deja o creștere considerabilă a cotei de piață de la lansarea sa vest-europeană de acum 3 ani. Conform studiilor realizate de IDC și Canalys, vânzările de smartphone-uri OPPO în Europa au crescut anual cu 153% ceea ce poziționează compania în Top 4 distribuitori de smartphone-uri din regiune.
OPPO este conștient că realizarea unui impact de durată asupra sustenabilității mediului înconjurător este un proces de lungă durată care necesită o planificare și perseverență riguroasă. Tocmai din acest motiv, în următoarea perioadă, OPPO își propune continuarea colaborărilor cu parteneri din industrie pentru a contribui la protejarea mediului înconjurător și crearea unui viitor mai bun la nivel global.