OPPO, lider global în tehnologie, a publicat înainte de începerea Mobile World Congress din Barcelona, Raportul de Sustenabilitate pentru 2021, în care sunt detaliate acțiunile companiei pentru integrarea cu succes a conceptelor de sustenabilitate și ecologie în ciclul de viață al produselor sale. OPPO își reafirmă astfel misiunea de brand: “Tehnologie pentru umanitate, bunătate pentru lume”.
OPPO este dedicat implementării principiilor de ambalare sustenabilă „3R+1D”, recunoscute la nivel internațional și își menține obiectivul de a reduce greutatea ambalajelor prin utilizarea de materiale reciclate, reciclabile și biodegradabile. Astfel, începând cu 2021, pe piața europeană, OPPO a redus cantitatea de ambalaje utilizată pentru produsele din categoria smartphone cu 24% față de nivelurile din 2019. Aproximativ 45% din ambalajele telefoanelor OPPO au fost realizate din fibră reciclată, iar cantitatea totală de plastic utilizată în ambalarea produselor s-a redus cu 95% din 2019.
- OPPO, lider global în tehnologie, a publicat înainte de începerea Mobile World Congress din Barcelona, Raportul de Sustenabilitate pentru 2021, în care sunt detaliate acțiunile companiei pentru integrarea cu succes a conceptelor de sustenabilitate și ecologie în ciclul de viață al produselor sale. OPPO își reafirmă astfel misiunea de brand: “Tehnologie pentru umanitate, bunătate pentru lume”.
- OPPO este dedicat implementării principiilor de ambalare sustenabilă „3R+1D”, recunoscute la nivel internațional și își menține obiectivul de a reduce greutatea ambalajelor prin utilizarea de materiale reciclate, reciclabile și biodegradabile. Astfel, începând cu 2021, pe piața europeană, OPPO a redus cantitatea de ambalaje utilizată pentru produsele din categoria smartphone cu 24% față de nivelurile din 2019. Aproximativ 45% din ambalajele telefoanelor OPPO au fost realizate din fibră reciclată, iar cantitatea totală de plastic utilizată în ambalarea produselor s-a redus cu 95% din 2019.
Pe lângă propriile inițiative, OPPO a lucrat îndeaproape și cu alți parteneri globali pentru a promova sustenabilitatea:
- Timp de doi ani, OPPO a colaborat cu National Geographic pentru a sprijini protecția speciilor pe cale de dispariție prin campania OPPO Endangered Color.
- OPPO a fost una dintre primele companii care s-au alăturat sistemului de etichetare Eco Rating. Acesta este inițiat de principalii operatori de telefonie mobilă europeni cu scopul de a evalua performanța de mediu a telefoanelor mobile în patru domenii cheie: durabilitate, reparabilitate, reciclabilitate și eficiență climatică.
Pe lângă eforturile sale de protecție a mediului, OPPO se implică de mult timp în inițiative și acțiuni care contribuie la dezvoltarea durabilă, cu accent pe domenii cheie precum: incluziune digitală, sănătate și bunăstare sau promovarea tinerilor talentați. De exemplu, OPPO a dezvoltat funcția Color Vision Enhancement, care oferă 766 de profiluri de afișare, oferind soluții personalizate pentru persoanele cu deficiențe de vedere a culorilor. Totodată, timp de trei ani, OPPO a derulat proiectul Renovators Emerging Artists, care oferă o platformă unde tinerii creativi pot imagina moduri în care arta și tehnologia se vor împleti în viitor.
OPPO va fi prezent la Barcelona, în cadrul Mobile World Congress (MWC) 2022, cu mesajul „Shape the Future”, prilej cu care va dezvălui tehnologii mobile inovatoare, cele mai recente realizări în AR și 5G și poveștile sale de succes în materie de sustenabilitate.
OPPO va susține la MWC 2022 și o prezentare, pe 28 februarie, la ora 15:00 (ora Europei Centrale), eveniment ce va putea fi urmărit și LIVE pe canalul oficial de YouTube al companiei: https://www.youtube.com/c/OppoOfficial.
Află mai multe despre Raportul de Sustenabilitate OPPO 2021.