Cu un invitat special: Malika Rodrigues din India
OpenAd.net va participa la editia a şaptea a festivalului AdPrint cu un seminar susţinut de Malika Rodrigues, editor la “Brand Equity”, revista de publicitate şi marketing a “The Economic Times” din India. Seminarul va avea loc pe data de 3 februarie, la ora 11.00 la Hotelul Aro din Braşov.
Tema seminarului susţinut de Malika Rodrigues este “Let the Advertising Fit the Crime”. Punctul culminant al prezentării sale va consta în studii de caz referitoare la specificul pieţei indiene de publicitate: limbaj, cultură şi public ţintă diferit.
Malika Rodrigues este editor la “Brand Equity”, publicaţie lider de piaţă în India. “Brand Equity” a obţinut numeroase premii din partea Asociaţiei Agenţiilor de Publicitate din India pentru creativitatea sa.
“OpenAd.net este la a doua participare la AdPrint, iar acest lucru ne onorează. Este extraordinar faptul că cei mai renumiti creativi din lume vor fi prezenţi la festival şi, mai mult decât atât, vor vorbi despre publicitate. Este un eveniment de la care OpenAd, prima platformă de comunicare, nu putea lipsi”, declară Tamara Stader, Marketing Manager EMEA OpenAd.net.
OpenAd.net este consecvent în a-şi îndeplini misiunea, aceea de aduce mărcile si ideile împreună. Astfel, la sfârşitul lunii decembrie 2005, OpenAd.net a lansat un nou site care include şi o galerie online de vânzări. Noua configurare a site-ului permite mărcilor să îşi caute 14 categorii de idei creative . Clienţii pot să caute acum soluţiile creative care răspund cel mai bine strategiilor lor de marketing şi comunicare, folosind diverse filtre de căutare. Secţiunea OpenPitch a fost reconfigurată, astfel încât utilizatorii pot să îşi completeze brief-urile cu mai multă uşurinţă şi cu informaţii mai concise şi mai relevante despre caracteristicile brand-ului lor si al obiectivelor de comunicare.
In decembrie 2005, OpenAd a deschis un pitch pentru felicitările de sărbători, pitch la care s-au primit mai mult de 40 de idei noi. Cea mai inovativa idee, “Pop’em all party”, a fost cea a unei echipe de creativi români, Tudor şi Daria Brânduşoiu. Este pentru a treia oară când creativii români câştigă prin OpenAd.net.
“Ceea ce ne place la OpenAd.net (exceptând faptul că putem lucra în pijamale) este calitatea muncii care se face acolo, începând de la brief-urile bine scrise şi concise, până la ultimele ajustări”, au declarat Tudor şi Daria Brânduşoiu.
Nota editorilor
OpenAd.net este o platformă globală de comunicare on line care oferă mii de idei creative printr-un schimb global pe website. Pentru publicitari, OpenAd.net este un instrument nou, rapid şi eficient: un loc în care clienţii pot explora o multitudine de idei care să se potrivească cel mai bine brief-ului lor. OpenAd.net înseamnă posibilitatea de a cumpara ideea care le va creşte afacerea. Publicitarii din intreaga lume pot să îşi posteze brief-ul pe website şi să atragă soluţii de la creativi din lumea întreagă sau pot să aleagă o idee din Galeria de Idei.
Clienţi ca DaimlerChrysler, Emap (editură britanică) Etam, (cel mai cunoscut portal de vacanţe şi călătorii), Gorenje, lastminute.com şi MTV UK au deschis deja cu succes mai multe pitch-uri.
Pentru creativi, OpenAd.net este cel mai eficient mod de a câştiga bani pentru ideile lor, un loc în care ei pot înregistra un mare număr de idei pentru o paletă largă de clienti. Adiţional, creativii au şansa de a rezolva pitch-uri deschise pe site. Până în prezent, peste 4000 de creativi din întreaga lume lucrează pentru www.openad.net.
{mosloadposition user10}