Opel/Vauxhall isi va schimba agentia de media din 2018. Incepand cu data de 1 ianuarie, MediaCom, lider pe piata din Europa, va fi responsabila pentru strategia de media, plasamentele si achizitionarea spatiului de publicitate in toate pietele Opel/Vauxhall din Europa. MediaCom preia de la agentia Carat, partener Opel/Vauxhall in ultimii opt ani.
Dupa cum a anuntat deja in presa in iunie, reteaua MediaCom va prelua, de asemenea, in Europa, contul de media al altor trei marci, parte a Grupului PSA, Peugeot, Citroën si Automobile DS, incepand cu noul an.
“In timpul prezentarii viitorului nostru plan PACE!, acum doua saptamani, am anuntat ca vom creste semnificativ eficienta bugetelor noastre de marketing. Odata cu fuziunea bugetului nostru de publicitate in cadrul Grupului PSA, obtinem sinergii importante, care cu siguranta vor duce la imbunatatirea eficientei de cost, chiar de la inceputul lui 2018”, a spus Peter Küspert, Directorul de Vanzari si Marketing, Opel Automobile GmbH. “Asteptam cu mare nerabdare sa lucram cu MediaCom. In acelasi timp as vrea, de asemenea, sa prezint multumirile mele echipei Carat, care ne-a oferit un suport excelent de-a lungul anilor.”
“Suntem foarte incantati de oportunitatea pe care am castigat-o, MediaCom va contribui la cresterea globala a unor branduri atat de venerate in domeniul auto si vom aduce experienta noastra in slujba Opel Vauxhall in urmatorii ani.” a spus Stephen Allan, Presedintele global si CEO MediaCom.