Dispozitivul BLE compatibil cu tehnologia iBeaconTM , prezintă caracteristici noi precum carcasă rezistentă la apă, senzor de temperatură şi posibilitatea de alimentare prin 4 baterii AA, cablu de alimentare sau USB, ce permit extinderea domeniilor de implementare pe scară largă.
Onyx Beacon, unul din liderii la nivel mondial în furnizarea de tehnologie iBeaconTM, cu clienţi in peste 60 de ţări a anunţat astăzi lansarea Enterprise Beacon, o nouă generaţie de Beacon-uri, care permite implementarea acestei tehnologii evitând problemele legate de durata de viaţă a bateriei şi de securitate.
Noul Beacon a fost proiectat astfel încât să răspundă nevoilor şi feedback-ului primite de la clienţii Onyx Beacon din peste 60 de ţări din diferite ramuri de activitate, care au nevoie de un Beacon mai puternic, robust, dar în acelaşi timp cu un cost de întreţinere redus.
Enterprise Beacon vine în completarea portofoliului de produse Onyx Beacon deja existent, ce include prima generaţie de Beacon-uri (Beacon One), SDK-urile pentru iOS şi Android şi CMS-ul destinat gestionării Beacon-urilor şi a campaniilor de promovare. Soluţia completă oferită de Onyx Beacon vine în sprijinul companiilor de retail şi nu numai, oferindu-le posibilitatea de a schimba radical modul în care interacţionează cu clienţii lor, prin livrarea de conţinut de proximitate. Aceştia pot interacţiona în timp real cu clienţii lor prin intermediul ofertelor personalizate sau a cupoanelor care ajung direct pe telefonul lor mobil.
Mai mult decât atât, această soluţie oferă şi rapoarte complexe cu privire la comportamentul cumpărătorilor atunci când aceştia se află într-o anumită locaţie. Astfel, retailerii vor putea urmări numărul total de vizitatori din fiecare locaţie, cât timp petrec aceştia în magazin sau la fiecare stand din magazin, putând determina care sunt obiectele de interes pentru fiecare client în parte. Pe lângă aceste rapoarte, sunt generate şi analize pe baza ofertelor de proximitate livrate, care dau marketerilor informaţii cu privire la rata de conversie a fiecărei campanii pentru a ştii cum să calibreze informaţia ce urmează a fi trimisă clienţilor.
“Campaniile de marketing au un impact mult mai puternic dacă ajung la consumator în contextul potrivit. Beacon-urile noastre oferă marketerilor tocmai această posibilitate, de a trimite mesaje promoţionale personalizate atunci când clientul se află într-o anumită locaţie din magazin. Mai mult, rapoartele şi statisticile generate îi vor ajuta să aibă o imagine mult mai bună asupra campaniilor de promovare desfăşurate şi a răspunsului din partea clienţilor cu privire la acestea. Marketerii vor şti care sunt clienţii fideli şi pot alege o modalitate de a îi recompensa în funcţie de numărul vizitei la care aceştia se află în magazin şi în funcţie de preferinţele lor în ceea ce priveşte produsele din magazin”, a declarat Bogdan Oros, CEO Onyx Beacon.
Despre Onyx Beacon
Onyx Beacon este unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologie iBeaconTM pe plan internaţional, venind în sprijinul companiilor din diferite verticale cu o soluţie ce îi ajută să creeze modalităţi inovative prin care să interacţioneze cu clienţii lor. Onyx Beacon oferă o infrastructură iBeaconTM securizată şi scalabilă pentru companiile de retail, dezvoltatorii de aplicaţii mobile, evenimente, muzee, restaurante, hoteluri şi multe alte întreprinderi şi instituţii care doresc să îşi implice utilizatorii şi clienţii în cele mai inovative modalităţi. Echipa Onyx
Beacon este nerăbdătoare să schimbe modul în care cumpărăm sau găsim lucrurile de interes pentru noi într-un magazin, toate cu scopul de ne face viaţa mult mai convenabilă. Pentru mai multe detalii vizitaţi: //www.OnyxBeacon.com.