la Conferinţa ”Marketing în Direct”, ediţia a 2-a
Deşi au devenit practici relativ curente pentru multe companii, marketingul mobil şi cel interactiv reprezintă canale de comunicare al căror potenţial de promovare şi relaţionare nu este încă pe deplin fructificat. Prin mobile & online marketing se poate stabili un contact direct cu publicul brandului tău. Cum poţi aduce brandul mai aproape de consumator prin mobile marketing? Care sunt tehnologiile şi serviciile cu impact major asupra strategiilor de mobile marketing? Cum poţi integra cu succes strategiile de marketing online în mixul de comunicare? Cum poate fi măsurat succesul campaniilor de marketing online?
Toate acestea şi multe altele vor fi dezbătute în cadrul workshop-ului “Online & Mobile Marketing” la cea de-a doua ediţie a Conferinţei Internaţionale ”Marketing în Direct”, desfăşurată în data de 8 Septembrie 2010 la Clubul Diplomatic Bucureşti (www.marketingindirect.ro). Şase speakeri (din cei peste 20) vor prezenta tacticile şi bunele practici pentru eficientizarea activităţilor de Marketing Direct folosind tehnologia mobilă şi online.
Având o experienţă de 14 ani în “interactive telecom”, Maia Novolan a lansat încă din 1995 în cadrul grupului Media Pro primele aplicaţii telefonice interactive cu premii. Fost director general la Intertel, companie dedicată exclusiv activităţilor interactive, a înfiinţat in 2009 Syscom Digital, cea mai nouă agenţie de online şi mobile marketing de pe piaţă. În cadrul workshop-ului ”Online & Mobile Marketing”, Maia va prezenta tema cu titlul ”Aşa DA, aşa NU în Mobile Marketing” şi va aborda diverse tehnici şi mecanisme de campanii, modalităţi de eficientizare a campaniilor prin activări şi reactivări, precum şi unele ”învăţături” deprinse de-a lungul anilor despre cum trebuie realizate anumite activităţi în funcţie de obiective. Prezentarea Maiei Novolan va cuprinde şi un studiu de caz relevant în care au fost folosite tehnici specifice. ”Îmi doresc ca ediţia de anul acesta a Conferinţei să se bucure de o platformă de discuţii la fel de ofertantă ca cea de anul trecut, în care oamenii de marketing să dezbată provocarea de a dezvolta campanii de Marketing Direct eficiente, cu strategii şi tactici variate şi mixuri de instrumente clasice şi inovative. Îmi doresc ca evenimentul să se desfăşoare într-o manieră cât mai interactivă şi să analizăm împreună mecanismele cele mai creative pentru dezvoltarea unor campanii de Marketing Direct de succes.”, a declarat Maia Novolan.
Consultant şi trainer în marketing şi publicitate online, Doru Panaitescu are o experienţă de peste 12 ani în domeniu. Anterior a ocupat funcţia de New Media Buying Director la Initiative Media şi Online Sales Manager la Arbomedia.net. ”Cred că piaţa de publicitate online din România a ajuns la un nivel la care aşteptările tuturor jucătorilor pieţei sunt destul de mari. Fie că eşti client, agenţie, vânzător specializat sau deţinător de spaţii online, trebuie să ştii cum funcţionează această piaţă, care sunt actorii ei, care sunt informaţiile fundamentale pe care trebuie să îşi clădeşti cei X ani de experienţă pe care îi scrii în orice CV.”, este crezul lui Doru Panaitescu vis-a-vis de oportunităţile create de “norul digital” în care consumatorii de azi mişună. La Conferinţa ”Marketing în Direct”, Doru va prezenta impactul generaţiilor de internauţi asupra strategiilor de marketing digital/direct.
În urmă cu 6 ani, Andrei Georgescu a pus bazele primei agenţii de e-mail marketing din România împreună cu încă trei prieteni. Andrei este un profesionist recunoscut atât pe plan local cât şi pe plan internaţional, care aplică şi susţine în permanenţă cele mai bune practici în comunicarea prin e-mail. De-a lungul timpului, împreună cu echipa sa de la White Image, a realizat campanii care au fost recompensate cu premii internaţionale la cea mai importantă competiţie a industriei de e-mail marketing din lume: MarketingSherpa. Andrei promovează e-mail-ul ca fiind unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare one to one, iar la ”Marketing în Direct” va vorbi despre strategii avansate de segmentare în e-mail marketing. Astfel Andrei Georgescu va prezenta Studiul Inside 2010, analizând modul în care au evoluat în ultima perioadă principalii indicatori utilizaţi în evaluarea campaniilor de e-mail marketing. ”Chiar dacă în actualul mediu economic bătăile din aripi ale unui fluture în Brazilia pot să dea naştere unei tornade în România, mă aştept ca cei care participă la Conferinţă să plece cel puţin cu o idee pe care să o pună în practică în săptămânile următoare şi chiar să obţină rezultatele dorite, mă aştept să descopere lucruri pe care nu le ştiau… Îmi doresc ca prezentarea mea să conţină idei utile.”, a declarat Andrei Georgescu.
Workshop-ul ”Online & Mobile Marketing” va fi completat cu expunerea altor trei studii de caz din partea altor agenţii cu experienţă în Marketing Direct.
Alături de speakerii români specialişti în Online & Mobile Marketing, specialiştii străini vor prezenta practicile şi tendinţele industriei de comunicare directă la cea de-a doua ediţie a Conferinţei „Marketing în direct”: John Griffiths, Colin Egan, Patrick Collister, Dela Quist şi Tania Bianchi. Iar dintre experţii români cu care participanţii vor interacţiona îi menţionam pe Alexandru Mira, Cosmin Lăcătuşu, Marius Pop, Florina Pînzaru, Dochiţa Zenoveiov, Mălina Iordache, Cristian Nicoară, Gabriel Mureşanu, Oana Radu, Alexandru Manoilescu, Şerban Goran, Kasza Sandor şi Silvia Iordache. Moderatorul Conferinţei este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale (prima platformă de marketing afiliat din România) şi cunoscut în lumea publicităţii de mai bine de 14 ani.
Evenimentul este susţinut de Agrafa, Cărtureşti, Cramele Recaş, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Dial Telecom, Media Direct, Media Image, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.