Germanos declina in toate cele trei tari conceptul creativ Publicis Romania
Suporturile de comunicare care sustin intreaga campanie cuprind un spot tv si comunicare “in store”. Fiind vorba de unul dintre cei mai mari retaileri de pe piata romaneasca ai telefoniei mobile, campania se adreseaza in special tinerilor din toate orasele tarii in care Germanos detine magazine si care sunt pasionati de noutati in materie de comunicatii mobile. La toate punctele de vanzare, creatia Publicis Romania se remarca prin simplitate si tonul direct al comunicarii.
"In comunicarea de retail, trebuie sa te exprimi cat mai direct si mai simplu pentru a fi perceput de catre consumatori, altfel, creatia ta risca sa treaca neobservata” a declarat Alexandru Dobrescu (Art Director) din partea Publicis Romania.
Proiectul dezvoltat de Publicis Romania pentru clientul Germanos a insemnat formarea unor echipe alcatuite astfel: Alina Soci (Marketing Manager), Stefania Creata (Asistant Marketing Manager).din partea clientului, si Radu Luca – Group Account Director, Madalin Durca – Account Manager, Oana Safta – Account Executive, Alex Dobrescu – Art Diretor si Magda Stanciu – Copywriter din partea agentiei.
{mosloadposition user10}