OMO, detergent produs si comercializat de Unilever in toata lumea, lanseaza in Romania campania care revolutioneaza comunicarea pe piata detergentilor si mentalitatea consumatorilor. Pentru OMO, a te murdari face parte din viata. A-ti fi frica sa te murdaresti te impiedica uneori sa traiesti din plin. MURDARIREA ESTE BUNA.
Psihologii arata ca teama parintilor de a-si lasa copiii sa isi murdareasca hainutele duce la descurajarea jocului in aer liber si impiedica manifestarea creativitatii asociate descoperirilor pe care copiii nu le pot face decat interactionand cu elementele naturii.
Prin campania– Murdarirea este buna – detergentul OMO promite mamelor sa curete hainele pe care copiii lor le murdaresc in timp ce cresc si descopera.
‘Misiunea Unilever este să aducă vitalitate vieţii. Venim în întâmpinarea nevoilor de nutriţie, igienă şi îngrijire personală prin produsele noastre care ajută oamenii să se simtă bine, să arate bine şi să se bucure de viaţă. Campania ‘Murdarirea este buna’ este o exprimare a misiunii noastre iar OMO va respecta promisiunea pe care o facem azi’ a declarat Martina Kastler, Presedinte Unilever South Central Europe.
Alexandru Antonescu, psiholog in cadrul Centrului de Psihologie de Actiune si Psihoterapie (CPAP) spune: “La copil, jocul este principala activitate, este modalitatea prin care cunoaste lumea inconjuratoare, prin care se dezvolta capacitatea de a intelege si a invata.”
De aceea, specialistii CPAP incurajeaza orice persoana responsabila in formarea si educarea copilului sa ia in considerare tot mai mult spontaneitatea exprimata prin jocul in natura. “Aceasta este o stare naturală de manifestare a omului şi, în special, a copilului, si este esenţială în dezvoltarea creativităţii,” explica Catalina Hetel, specialist in cadrul CPAP. “Copilul caruia i se limiteaza posibilitatea de a fi spontan va deveni un adult stereotip, fără capacitate de adaptare si integrare in social.”
OMO crede ca Murdarirea este Buna pentru copii pentru ca face parte din viata, din incercarea copiilor de a experimenta lucruri noi si de a invata lucruri noi. OMO ne indeamna sa ne uitam in jur pentru a vedea ca marea majoritate a copiilor isi petrec prea mult timp in locuri inchise.
Cu totii avem nevoie sa ramanem copii. OMO va invita ca de astazi sa va jucati mai mult impreuna cu copiii vostri. Sariti impreuna intr-o balta si ridicati castele de nisip. OMO va curata hainele voastre’ a spus Martina Kastler.
Evenimentul care a marcat lansarea campaniei OMO – Murdarirea este buna –a fost organizat in cadrul unui eveniment pentru parinti si copii care a avut loc la Clubul Diplomatilor. Adriana Titieni, Anca Turcasiu, Anca Sigardau, Maria Buza, sunt numai cateva dintre personalitatile participante la jocurile oferite de acest eveniment OMO.
Participantii la eveniment au avut sansa de a experimenta noul concept OMO, murdarindu-se dar si creand in acelasi timp, plantand flori intr-un ghiveci.
Noul concept OMO este vizibil si pe noul ambalaj. Produs la fabrica de detergenti Unilever din Ploiesti noul OMO automat este disponibil in cutii de 600 de grame si in pungi intre 1,5 si 9 kilograme.
Cu o investitie de peste 90 de milioane de Euro, Unilever este unul dintre cei mai mari investitori straini in Romania. Unilever produce bunuri de larg consum, branduri precum Knorr, Delma, Rama, Dero, Dove, Rexona si Axe sunt cunoscute consumatorilor romani. Unilever are in Romania 3 fabrici si a avut in anul 2004 o cifra de afaceri de 93 milioane de Euro.
Spot OMO
{mosloadposition user10}