Compania OmniPerform, fondată de antreprenorul Adrian Enache, intenționează să se dezvolte pe piața din Statele Unite ale Americii, și estimează în anul 2022 o creștere de 20% a cifrei de afaceri până la 3 milioane de euro.
Compania OmniPerform a înregistrat în anul 2021 un avans de 50% al cifrei de afaceri, atingând aproximativ 2,3 milioane de euro în 2021. Evoluția înregistrată s-a bazat pe creșterile bugetelor partenerilor actuali, achiziția de noi brand-uri care și-au dorit să înceapă să personalizeze comunicarea pentru consumatorii lor și livrarea de noi servicii către clienții din Olanda, Germania și Marea Britanie.
“Sunt două lecții pe care orice antreprenor le va identifica în momentul unei expansiuni globale: adaptarea culturală în momentul vânzării într-o piață nouă și recrutarea echipei potrivite pentru piața țintă. Noi livrăm campanii de comunicare pentru piețele din Marea Britanie, Olanda și Polonia, și vrem să ne dezvoltăm pe piața din Statele Unite ale Americii. Însă întregul proces trebuie să se axeze pe construcția echipei potrivite și găsirea numitorilor comuni pentru a putea pătrunde într-o piață diferită cultural”, a declarat Adrian Enache, CEO Omniperform.
Anul 2022 a început cu trei conturi noi și o creștere de 30% a echipei Omniperform. Planurile companiei sunt de dezvoltare în cea mai mare piață din lume, Statele Unite ale Americii, în paralel dezvoltarea la nivel local și regional.
Creșterea companiei Omniperform din ultimul an a fost organică, dublată de creșterea bugetelor în mediul digital pe întreaga linie de clienți. Compania livrează servicii de comunicare, campanii naționale (NCP), servicii de digital, media și social media, dezvoltare de active digitale pentru peste 20 de brand-uri.
Compania a atras clienți noi activi în mai multe industrii, de la FMCG, servicii logistice, energie, iar portofoliul de clienți include companii precum Danone, DHL, Rompetrol, FAN Courier, Zewa, Tena, Patria Bank, dar și clienți internaționali ca Talonmore, Crowdestate sau Combivliet.
Personalizarea mesajelor de comunicare, integrarea acestor mesaje în întregul proces de conversie a consumatorului, digitalizarea și utilizarea video în scopuri de branding și storytelling sunt principalele tendințe identificate în piață din perspectiva digitalizării, potrivit Omniperform.
De asemenea, tot mai multe branduri și companii încep să solicite servicii de digital și de media integrate, care să confere audiențelor un mesaj relevant și acțiuni de comunicare aliniate între toate canalele.
În plus, în comunicare, tot mai multe acțiuni și campanii se axează în jurul digitalului. Peste jumătate din solicitări să înceapă procesul de digitalizare a comunicării către consumator au crescut cu minim 50% bugetele de digital și au scăzut bugetele de TV și outdoor. De asemenea, sunt situații în care lideri de piață în industria lor au transferat aproape integral bugetele din TV către mediul online.