Compania Omniperform a înregistrat în anul 2022 un avans de aproximativ 30% al cifrei de afaceri în comparație cu 2021, atingând aproximativ 2,8 milioane de euro. În ultimii patru ani, Omniperform a raportat o creștere de 400%.
Evoluţia înregistrată în anul 2022 s-a bazat pe creșterea adopției de inteligență artificială și pe faptul că tot mai multe companii au înțeles nevoia de inovație și de investiții noi în mediul digital.
“Serviciile de comunicare digitală, media și social media au stat la baza rezultatelor Omniperform din anul 2022. În paralel, transformarea digitală de la consumator către procesele interne a devenit prioritară pentru decidenții din departamentele de marketing. Astfel, am dezvoltat capabilități de dezvoltare pentru a accelera transformarea digitală din echipele de marketing ale marilor companii și calitatea campaniilor de comunicare către consumator,” a declarat Adrian Enache, CEO și fondator Omniperform.
Anul 2023 aduce o etapă de maturizare a companiei Omniperform și de pregătire pentru preluarea de parteneri internaționali. Astfel, compania anunță intrarea în portofoliul Omniperform a operatorului de servicii medicale Anadolu Medical Center. Mai departe, Omniperform se va concentra pe inovație și accelerarea produsului de automatizare a campaniilor de comunicare personalizate, și pe preluarea de noi conturi la nivel local, din Europa și din Statele Unite.
Principalul obiectiv al brandurilor din 2022 a fost consolidarea partenerilor de digital și media pentru a accelera rezultatele campaniilor în mediul digital să aibă o soluție ca întreaga activitate de digital și media digitală să fie aliniată pentru consumator și să nu mai existe fricțiuni între activele de campanie și felul în care sunt expuse consumatorului în canale.
La nivel global, se observă tendința de accelerare a adoptiei inteligenței artificiale, prin faptul că apar noi tehnologii care folosesc AI pentru înțelege mai bine și pentru a răspunde activ la evoluați consumatorului – pentru a-i oferi acestuia ceea ce se așteaptă. Astfel, identificăm tehnologii care folosesc AI și analizează mai bine datele despre consumatori, generează audiențe mai bune pentru personalizare și materiale creative. “2023 este anul în care apare conștientizarea la nivel general despre evoluția și rolul Inteligenței Artificiale. Sunt doar câteva companii care au luptat pentru o mai bună experiență a consumatorului, au investit și au implicat modele sau soluții de AI pentru a atinge acest obiectiv. În acest moment, observăm cum toate departamentele de marketing conștientizează nevoia de a inova pentru a-și păstra proprii consumatori și a câștiga unii noi și caută parteneri ce le pot oferi aceste servicii în afara ofertei de servicii de advertising tradițională”, a declarat Adrian Enache, CEO Omniperform.
Omniperform a rulat în anul 2022 mai multe campanii B2B și B2C personalizate și a observat că firmele care au testat comunicarea personalizată s-au convins de avantajele acesteia și au renunțat la o mare parte din campaniile generice online.
Proiectele principale de media sau digital media care au utilizat comunicarea personalizată au identificat creșteri de până la 400% ale volumului de consumatori care au reacționat pozitiv față de advertisingul văzut (ad recall, message association și/sau CTR). Omniperform observă, de asemenea, o tendință a companiilor de trecere către omnichannel și de creare a propriilor canale de e-commerce sau ale partenerilor de e-commerce.
Compania a atras clienţi noi activi în mai multe industrii, de la FMCG, servicii financiare, logistice, energie, iar portofoliul de clienţi include companii precum DHL, Danone, Aptamil, Libresse, Sun Plaza, Somersby, Bucur, FAN Courier, Xella Group, Rompetrol (KMG International), Zewa, Tena, FAN Delivery, Nordic Food, Patria Bank, Ruvix.