Soluţia furnizată de Softelligence permite integrarea, urmărirea şi evaluarea tuturor acţiunilor de marketing ale clientului, cât și comercializarea online a produselor
Optiplaza, compania care deține lanţurile de magazine de optică medicală Optiplaza şi Plusoptic, a decis să își dezvolte operațiunile în mediul online prin integrarea modulului OMNi e-Shop în website-ul companiei ce poate fi accesat la adresa www.optiplaza.ro . Totodată compania a finalizat implementarea soluției OMNi e-Marketing, care va permite companiei să integreze, să urmărească și să evalueze mai bine toate acţiunile de marketing. OMNi e-Shop și OMNi e-Marketing fac parte din suita OMNi e-Business 2.0 dezvoltată de Softelligence.
„Cu acest proiect am urmărit în primul rând să ne asigurăm de faptul că acţiunile noastre de promovare sunt cu adevărat eficiente. Acum putem măsura exact care este rezultatul campaniilor pe care le derulăm, ştim oricând ce promoţie a mers mai bine şi ce aşteptări au clienţii noştri. Mai mult, integrarea magazinului online în website-ul companiei a fost un pas firesc în direcția dezvoltării canelelor de vânzare și va contribui în acest an la creșterea vânzărilor companiei”, spune Marius Chiriac, directorul general al Optiplaza.
„Permanent, oamenii de marketing se confruntă cu o adevărată provocare atunci când trebuie să măsoare rezultatele unei campanii. Soluţia e-Marketing integrată în suita OMNi e-Business 2.0, de care beneficiază acum şi Optiplaza, permite oricărui departament de marketing să deruleze campanii online pe multiple canale (Internet, email, sms, reţele sociale) şi să poată urmări exact ce impact a avut asupra cărui tip de consumatori, să măsoare efectiv eficienţa acţiunilor şi să genereze rapoarte complexe pentru top management”, adaugă Teodor Blidăruş, managing partner în cadrul Softelligence.
Prin OMNi e-Marketing, Optiplaza menţine o legătură mult mai directă cu clienţii săi, poate să folosească mai eficient diverse instrumente de marketing cum ar fi cele pentru fidelizarea clienţilor, poate evalua mai bine publicul către care ţinteşte anumite campanii şi poate urmări mai uşor eficienţa acestora.
„Cu ajutorul soluţiei implementate de Softelligence, Optiplaza poate avea istoricul tuturor acţiunilor sale şi a comunicărilor cu clienţii, ceea ce le permite să înţeleagă mai bine aria de interes a clienţilor pentru produsele Optiplaza, să observe ce campanii sunt mai eficiente şi să fie proactivi în abordarea cumpărătorilor, atât online cât şi offline”, precizează Teodor Blidăruş.