conform Gunn Report
Pentru a opta oară consecutiv, Gunn Report oferă OMD Worldwide – cea mai importantă reţea internaţională de agenţii media parte a Omnicom Media Group – titlul de cea mai premiată reţea. Din 2004, de la înfiinţarea Gunn Report, OMD se clasează pe poziţia fruntaşă a topului care măsoară creativitatea agenţiilor de media, rămânând neînvinsă la capitolul premii.
“Titlul acordat de Gunn Report ne onorează şi ne obligă să continuăm efortul de a livra rezultate excelente clienţilor noştri, într-un mod creativ şi inovativ. Suntem mândri că facem parte din cea mai premiată reţea de agenţii şi totodata fericiţi că putem accesa cu uşurinţă informaţii valoroase pentru a genera şi local soluţii inovative pentru atingerea obiectivelor clienţilor noştri”, a precizat Liana Mihai, Managing Director OMD Romania.
Astfel, OMD îşi consolidează poziţia de lider al inovaţiei în media, după ce a fost cea mai premiată reţea de agenţii de media la Cannes, pentru trei ani consecutiv şi după ce a obţinut în 2013 distincţia Adweek Global Media Agency of the Year.
Iar accentul pus pe inovaţie în media este un trend care va continua să domine în piaţă. “Conţinutul şi modul în care publicul intră în contact cu acesta au devenit în egală măsură critice pentru succesul unei campanii. Canalele media alese corect pot hotărî destinul unei campanii sau chiar destinul unui brand, şi pot, prin urmare să schimbe comportamente. Inovaţia în media şi creativitatea sunt, mai mult decât oricând, cheia unui brand de succes”, a declarat Isabelle Musnik, editor The Gunn Report for Media.