Pentru a cincea oară, OMD Worldwide – cea mai importantă reţea internaţională de agenţii media parte a Omnicom Media Group – este desemnată Agenţia de Media a anului în clasamentul Adweek.
Titlul de agenția anului i-a fost acordat pentru prima oară în 2008, urmând ca recunoașterea rezultatelor remarcabile ale rețelei să se repete pentru rezultatele obținute în 2009, 2011, 2013 și 2014.
Astfel, OMD îşi consolidează poziţia de lider al inovaţiei în media, după ce a fost cea mai premiată reţea de agenţii de media la Cannes (2011, 2012, 2013) , creativitatea reţelei a fost recunoscută 8 ani la rând de către Gunn Report, iar Advertising Age i-a oferit titlul de agenția anului în 2002, 2005, 2009 şi 2011.
“OMD este cea mai mare rețea de agenții de media din regiunea EMEA, iar rezultatele financiare arată o creștere de 12% a veniturilor, în ciuda climatului economic marcat de instabilitate”, mai menționează Adweek.
De asemenea, la nivel local, anul 2014 a fost pentru OMD Romania un an de consolidare din toate punctele de vedere: portofoliu de clienți, cifră de afaceri, echipă și reputație.
“Este al treilea an de când am preluat managementul OMD și al treilea an consecutiv cand business-ul companiei înregistrează o creștere semnificativă, atât cantitativ (cifră de afaceri și cotă de piață) cât și calitativ: suntem singura agenție care are calificativul A+ în analiza RECMA, un barometru pentru piața de media atât la nivel local, cât și global. Și suntem totodată agenția cea mai bine cotată în evaluarea satisfacției clienților raportat la agențiile de media, conform studiului AdMarket pentru România.”, a precizat Liana Mihai, Managing Director OMD Romania.