OMD este considerată cea mai bună reţea media din EMEA în raportul RECMA pe 2012, pentru cel de-al şaptelea an consecutiv, crescându-şi cota de piaţă la peste 12% pentru prima dată şi conducând la nivelul industriei cu o marjă semnificativă. Este cea mai recentă poziţionare pe primul loc pentru OMD din partea RECMA, în urma unei poziţii fruntaşe în raportul de analiză a reţelelor de la începutul acestui an care evaluează puterea managementului superior, calitatea serviciilor specializate de marketing şi diversitatea bazei de clienţi.
Această distincţie urmează după succesul OMD la Cannes 2013, unde a fost cea mai premiată reţea media. Totodată, Raportul Gunn a numit OMD cea mai premiată agenție media la nivel global în 2012, pentru a șaptea oară.
Nikki Mendonça, Preşedintele OMD, EMEA, a declarat: “OMD în regiune este acum responsabilă să investească peste $17,1 miliarde din investiţiile de marketing ale clienţilor. Această creştere a fost în mare parte generată de o ofertă extinsă de produse şi servicii mai potrivită peisajului digital, precum şi o abordare bazată pe colaborare, prin care 56 de pieţe operează mai degrabă ca un bloc regional pentru a satisface mai eficient nevoile globale şi locale ale clienţilor noştri. Avem peste 4.300 de specialişti media care creează şi partajează idei 24/7 în ceea ce priveşte provocările de business ale clienţilor noştri, ceea ce a început cu adevărat să facă o diferenţă în modul în care lucrăm. Acest lucru a contribuit foarte mult la faptul că ne-am păstrat poziţia de lider atât de mult timp într-un spaţiu atât de competitiv.’
Despre OMD WORLDWIDE
OMD Worldwide (www.omd.com) este cea mai mare agenţie de comunicare media din lume, cu peste 8.000 de angajaţi în 100 de ţări, servind mărci importante la nivel internaţional. OMD oferă o gamă de servicii la nivel global, inclusiv strategie de comunicare, planificare şi achiziţie de spaţiu media, execuţie digitală, creare de conţinut, entertainment marketing, analiza sponsorizărilor şi mărcilor. OMD este recunoscută pentru amprenta globală, integrarea strategică şi inovaţia creatoare. A fost recunoscută drept Cea mai Creativă Agenţie de Media de Raportul The Gunn timp de şapte ani, o performanţă fără precedent, Agenţia Globală de Media a Anului în 2008, 2009 şi 2011 de către Adweek; şi Agenţia de Media a Anului în 2002, 2005, 2009 şi 2011 de către Advertising Age. Cel mai recent, în iulie 2013, a fost recunoscută şi ca cea mai eficientă reţea de agenţii de comunicare de către Effies Index.