Olympus România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de lactate, a scos la rampă cele mai noi produse din gama ecologică, iaurtul si laptele 1Bio3, printr-o campanie integrată de comunicare ce a inclus ATL, BTL, online, social media & PR. Sub sintagma „Bogat, ca dragostea de mamă”, campania a utilizat cele două personaje de pe ambalajul produselor intr-un mod hazliu pentru a comunica mesajele cheie pe toate canalele.
Campania 1Bio3 este o inițiativă care își propune să inspire și să ajute părinții în încercarea lor de a le oferi copiilor aportul necesar de vitamine și minerale prin produse lactate de calitate, create special pe gustul celor mici. Pentru a crește frumos și armonios, copilul trebuie să aibă o structură de bază osoasă, care îi permite să se bucure de toate momentele speciale ale copilăriei.
Noile produse au fost prezentate printr-o serie de trei spoturi TV, realizate într-o manieră jucăușă și colorată, în ton cu produsele 1Bio3, însuflețind cele două personaje de pe ambalaj. Două dintre spoturi prezintă laptele 1Bio3 în asociere cu momentele cheie ale zilei pentru copii – dimineața, ca doză de energie, și seara, pentru un somn liniștit. Cel de-al treilea spot prezintă sortimentele de iaurt 1Bio3, înfățișând cele două personaje de pe ambalaj într-o ipostază amuzantă, atât de iubită de copii – gâdilatul.
„Când am aflat că urmează să lansăm o gamă de iaurturi și lapte BIO pentru copii, am știut din start că o să avem de-a face cu o campanie emoțională. Vorbim despre dragostea de mamă: gângureli drăgălașe, tandrețe înainte și după masă, pupat, gâdilat și diminutive câte încap. Dar mamele, și mai ales cele de copii până în trei ani, nu sunt niște monumente de iubire necondiționată și lipsită de rațiune. Peste noapte, ele au devenit specialiste în nutriție, un fel de polițiste ale mâncatului, care analizează și calculează toate îmbucăturile bebelușului. Ei bine, exact asta ne-am dorit noi să facem: o campanie care să aducă laolaltă și iubirea de mamă, și recomandarea specialistului”, a declarat echipa Frank Communication (Maria Ionescu, Copywriter, și Ramona Damiean, Art Director).
Campania pe TV s-a încheiat pe 26 februarie, iar cea pe YouTube pe data de 15 martie. Tagline-ul 1Bio3, „Bogat, ca dragostea de mamă”, înglobează valorile de bază ale produselor și face apel la latura emoțională a consumatorului. Spoturile TV Olympus 1Bio3 pot fi vizionate aici:
Campania din TV a fost completată prin activări de PR, comunicare în mediul digital și activări in store. Pentru a susține conceptul „Bogat, ca dragostea de mamă”, părinții și copiii au fost invitați la „Locul de dat pupici”, acolo unde momentele de drăgălășenie au fost la ele acasă, chiar dacă s-au întâmplat în magazin. Prin intermediul acestei activări in store, părinții au fost încurajați să servească produsele 1Bio3 cu nenumărați pupici și o porție de iubire până la soare și înapoi.
Laptele și iaurtul 1Bio3 sunt primele produse din gama ecologică dedicate copiilor cu vârste peste un an, pe care Olympus România le aduce pe piața din România. Acestea completează gama ecologică existentă, asigurându-le copiilor aportul necesar de vitamine și minerale. Cum alimentația copiilor reprezintă cheia unei dezvoltări viitoare corespunzătoare atât fizic, cât și mental, Olympus vine în sprijinul părinților cu două noi segmente de produs – laptele 1Bio3, îmbogățit cu 21 de vitamine și minerale, și iaurturile cu banane, căpșuni sau cu aromă de vanilie.
Persoanele care au lucrat la crearea și implementarea campaniei 1Bio3 sunt:
Echipa Frank Communication:
Ramona Damiean – Art Director
Maria Ionescu – Copywriter
Alexandros Finomenos – Business Unit Manager
Andreea Gheorghe – Senior Account Manager
Echipa Olympus:
Madalina Toma – Brand Manager
Stergios Sourlis – International Commerce Director
Athanasios Giannousis – Commerce Director
Echipa Reload