In cadrul celei mai recente Adunari Generale a Asociatilor IAB Romania, a fost completat Consiliul Director al IAB Romania, prin votul membrilor prezenti, cu reprezentantii companiilor Gemius si OLX.
Noul Consiliu Director al Asociatiei pentru viitorul an va fi compus din Gabriel Patru (Wavemaker), Ionut Oprea (Standout), Mihai Tanase (Renault), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius Romania).
Prin completarea Consiliului Director cu cele doua companii se extinde reprezentativitatea Asociatiei la nivel de piata, accentuandu-se implicarea in furnizarea de date si cercetari relevante pentru industrie.
Doina si Ana vin cu dorinta de a-si folosi experienta acumulata in diverse arii ale digitalului (advertiser, publisher, agentie, tehnologie si research online) pentru sustinerea si implementarea proiectelor IAB Romania.
“Unul dintre principiile dupa care ma ghidez in activitatea mea este acela ca, inainte de a ma plange si a fi nemultumita ca ceva nu merge asa cum imi doresc, ar trebui sa vad daca pot (si) eu sa contribui la schimbarea situatiei. Din acest motiv am sustinut participarea Gemius in IAB Romania nu doar “cu numele”, ci in mod activ, prin implicarea directa in proiectele derulate de organizatie
In mod cert piata de advertising online din Romania este una dificila, cu multe particularitati pe care nu le regasim in alte tari (fragmentare, trenduri declarate si analizate fara cifre consistente in spate, aglomeratie de guru si specialisti fara un background verificabil, si lista poate continua), insa tocmai asta o face foarte ofertanta – pentru companiile care isi desfasoara activitatea aici, dar si pentru o organizatie precum IAB, pe care o vad avand un rol important pe partea de educare, reglementare si aliniere la standardele internationale. M-am alaturat Consiliului Director cu mult entuziasm si m-am bucurat sa gasesc aici proiecte ambitioase (la care vom avea mult de munca!) si colegi implicati, cu o energie cel putin la fel de mare ca a mea”, declara Doina Radicof, Head of Sales & Client Service, Gemius Romania & Moldova.
Totodata, prin noua componenta a CD se urmareste o implicare mai activa si sustinuta in proiectele asociatiei care vizeaza 4 piloni importanti: Cercetare (ROADS), Evenimente (IAB MIXX Awards), Educatie (DIMAQ, IAB Academy), Autoreglementare (Standarde si Bune Practici in publicitatea online)
”De-a lungul perioadei petrecute de partea furnizorului de media, am reusit sa cunosc piata cu bune si rele si sa fac tot ce imi sta in putinta sa fac lucrurile sa functioneze cat mai bine.
Prezenta OLX in IAB vine nu doar ca publisher, ci si din perspectiva clientului ce investeste consistent in industria locala. Personal, am avut intotdeauna un respect deosebit fata de organizatiile IAB, iar activitatea lor mi-a fost sursa de inspiratie si educare de-a lungul vremii. Implicarea mea vine tocmai din aceasta idee, ca o organizatie precum IAB Romania, prin activitatea si comunicarile pe care le are, are puterea sa educe si sa inspire nu doar profesionistii deja angrenati in nisa noastra, ci mai ales tinerii profesionisti in devenire”, declara Ana Visian, Advertising Sales Manager OLX Group Romania.