În fiecare zi, zeci de milioane de oameni din întreaga lume folosesc platforma OLX pentru a cumpăra și a vinde bunuri, a găsi un loc de muncă sau a închiria o casă. În România, într-un an de la rebranding-ul Mercador.ro în OLX.ro, platforma a avut o creștere spectaculoasă, dublându-și numărul de anunțuri active și a vizualizărilor din site.
Astfel, în ultimele 12 luni, OLX.ro a atras cu 80% mai multe vizite decât o făcea Mercador.ro în aceeași perioadă, dublându-și numărul de afișări și ajungând la pragul de 890 de milioane. Totodată, în 2015 versiunea de mobil a site-ului a inregistrat în fiecare lună peste 12 milioane de vizite, cu o creștere de 150% față de perioadă similară din 2014.
Pentru OLX.ro, minutul de aur s-a înregistrat pe 28 aprilie 2015, cu peste 1,2 milioane de vizitatori unici și 1,75 milioane de vizite, atât pe site, cât și în cadrul aplicațiilor de mobil.
La fel, în ultimul an, numărul anunțurilor postate pe OLX.ro s-a dublat, depășind în prezent pragul de 4,4 milioane. Mai mult, peste 40.000 de oferte noi sunt postate zilnic pe OLX.ro, cu 30% mai mult față de perioada Mercador.ro. Categoriile cu cele mai multe anunțuri sunt Auto, Moto și Ambarcațiuni (1,2 milioane), Electronice și Electrocasnice (760.000) și Modă și Frumusețe (670.000), raportând în ultimele douăsprezece luni creșteri de 59%, 45% și respetiv 29%.
Aceeași tendință crescătoare se observă și pentru soluțiile mobile, OLX.ro fiind singurul site de anunțuri din România cu aplicații native pentru cele mai importante sisteme de operare: iOS, Android și Windows Phone. Astfel, în ultimul an numărul de vizite în aplicația de Android a crescut cu 290% și, respectiv, cu 150% pentru cea de iOS. Aplicația pentru Windows Phone, lansată în octombrie 2014, este una dintre cele mai descărcate aplicații românești pentru acest sistem de operare, ocupând în prezent prima poziție în categoria Lifestyle.
Lunar, peste 8 milioane de români accesează OLX.ro, în prima jumătate a lunii mai acesta fiind cel mai vizitat site din România.