Utilizatorii își pot gestiona propriile campanii de publicitate
OLX lansează un nou serviciu dedicat utilizatorilor care doresc să-și promoveze afacerea, atât local, cât și la nivel național, pe cele trei site-uri din portofoliu: OLX.ro, Autovit.ro și Storia.ro.
Noua platformă completează serviciile de promovare deja existente și le permite utilizatorilor să-și seteze singuri campaniile de promovare, direct pe publicitate.olx.ro. Aceștia își pot seta un buget cuprins între 100 și 1.500 de euro, iar plata se face online, cu cardul, prin solutia PayU. Utilizatorii pot alege zonele geografice de interes pentru afacerea lor și pot selecta categoriile în care își doresc ca reclama lor să fie afișată, prin bannere neintruzive și care respectă standardele IAB. Utilizatorii își pot accesa oricând contul pentru a verifica detaliile campaniei și evoluția acesteia.
Serviciul poate fi folosit atât de antreprenorii care vor să își promoveze serviciile și produsele, cât și de către agențiile de media si PR, care își pot publica și administra, în doar câteva minute, campaniile de publicitate.
“Soluția a venit natural, ca o completare a serviciilor de promovare pe care deja le oferim clienților business și nevoia lor de a putea targeta două criterii importante: geografic și la nivelul celor 11 categorii disponibile pe OLX. Prin această platformă self-served, ne-am propus să conectăm business-urile din orice colț al țării cu milioanele de utilizatori care caută, descoperă și cumpără de pe site-urile noastre. Astfel, oricine poate să-și promoveze produsele, serviciile sau afacerea către persoanele interesate, printr-o targetare potrivită lor. De exemplu, un service auto din Oradea se poate promova în categoriile auto din OLX și Autovit.ro, către utilizatorii locali care sunt interesați de serviciile sale. Întreg procesul este securizat, iar rezultatele pot fi verificate în timp real.”, menționează Andrei Bereandă, Head of Advertising Sales, în cadrul OLX Group România.
Departamentul de Advertising al OLX Group România s-a înființat în luna octombrie 2015 și este structurat în două mari segmente; programmatic și vânzări directe. Pe segmentul programmatic, se folosesc cele mai noi tehnologii cu ajutorul cărora advertiserii sunt conectați cu clienții din toată lumea. Pe segmentul de vânzări directe, OLX oferă posibilități multiple de targetare, bazate în special pe intenția de cumpărare, prin colaborarea cu cele mai mari agenții media din România și clienții acestora.
Noul serviciu poate fi accesat pe: publicitate.olx.ro.
Conform SATI.ro, www.olx.ro este cel mai vizitat site din România, cu peste 10 milioane de vizitatori unici lunari și peste 500 milioane de afișări la fiecare 30 de zile. Aplicatia OLX, la rândul ei, are o medie de peste 1,5 miliarde afisari pe luna. OLX Group administrează și site-urile Autovit.ro, lider pe segmentul auto, și Storia.ro, divizia de imobiliare a grupului.