OLX, cel mai mare site de anunțuri din România, lansează campania #BebeBine, prin care premiază mămicile active pe platforma de anunțuri cu o indemnizație în valoare de 10.000 de lei.
Prin campania #BebeBine, OLX își propune să identifice mămicile care postează pe site, în secțiunea Mama și Copilul, și să le ofere un premiu în bani în valoare de 10.000 de lei sub forma unei indemnizații.
Pentru a participa la tragerea la sorți, mamele trebuie doar să-și facă un cont OLX sau să se logheze cu un cont deja existent și să posteze cel puțin un anunț în categoria Mama și Copilul. Mai multe detalii despre campanie pot fi găsite pe www.indemnizatia.olx.ro.
“Categoria Mama și Copilul este una din cele mai folosite și apreciate în rândul utilizatorilor noștri, cu peste 60.000 de anunțuri noi publicate în fiecare lună și peste 50.000 de cumpărători activi lunar. În total, lună de lună, categoria oferă peste 210.000 de oferte active cu ajutorul cărora mămicile din toată țara pot să cumpere sau să schimbe produsele de care copiii lor nu mai au nevoie. Acesta a fost și motivul pentru care ne-am dorit să venim în ajutorul lor cu un premiu pe măsură, care să le susțină în eforturile lor. Dincolo de cifre, spotul #BebeBine reprezintă o dramatizare a copiilor care au tot ce-și doresc, întrucât OLX le pune la dispoziție toate produsele de care ar putea avea nevoie”, a declarat Răzvan Acsente, Head of Marketing OLX.
Campania, realizată de agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks, este promovată printr-un mix de canale integrate: TV, radio, OOH, digital, PR, social media.
Spotul TV, regizat de Anton Groves și produs de Studioset:
Echipa care a lucrat pe proiect din partea OLX: Răzvan Acsente – Head of Marketing OLX, Marius Funie – Brand Manager OLX, Cristina Sauciuc – Communications Specialist OLX Group.
Din partea Saatchi & Saatchi + The Geeks: Tiberiu Coman – Senior Copywriter, Paul Foltache – Web Developer, Ana Maria Pătruț – Senior Account Manager, Vlad Petre – Managing Director, Costin Radu – Communication Consultant.