Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OGILVYONe sprijina primul eveniment

dedicat marketingului online si mobil

Pe 27 februarie, la hotelul Howard Johnson Bucuresti, are loc primul eveniment din Romania dedicat marketingului online si mobil – DIGITAL MARKETING FORUM. Prima editie a evenimentului, organizat de Evensys cu sprijinul Ogilvy Group, isi propune sa aduca in prim plan cele mai noi platforme de marketing si comunicare: online advertising, mobile marketing, blogging, viral marketing, podcasting, online research, 3G.

Invitatul special al evenimentului este Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE, care va sustine in deschiderea evenimentului o prezentare dedicata noilor medii de comunicare si interactivitatii. Recunoscut pentru spiritul sau inovator, Wim Vermeulen are 17 ani de experienta in domeniul marketingului, comunicarii si internetului.  El este de altfel autorul primei reclame IDTV, a primei campanii de in-game advertising sau al primului show de divertisment online sustinut de un brand.

In sectiunea a treia a conferintei, alaturi de Wim Vermeulen, vor sustine workshop-ul Ogilvy Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyOne si OgilvyAction Romania si Adrian Alexandrescu, One to One Communication Director, Ogilvy One Romania, care vor aduce in atentia participantilor studii de caz internationale dar si locale din domeniul marketingului digital.

Ideile inovatoare si inedite definesc conceptul acestui eveniment care poate fi considerat in sine un exercitiu de inovatie si participare activa.

„Lumea advertisingului contemporan este in schimbare. Este vorba atat de cresterea numarului de modalitati prin care brandurile se conecteaza cu consumatorii si mai ales de faptul ca, pentru prima oara, consumatorul este cel care preia controlul. El va fi din ce in ce mai des cel care va decide ce anume va vedea, unde, cand si de ce. La nivelul Ogilvy Group, suntem constienti de faptul ca cest lucru va schimba in mod radical complexitatea a ceea ce facem si ne pregatim sa raspundem acestei provocari prin serviciile inovatoare pe care le oferim clientilor nostri” – Manuela Necula – Head of Country Ogilvy Group Romania.

Bucuresti, 26.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.