Promotor al marketingului inovator, OgilvyOne a ales sa folosească serviciul Proxycast, pentru comunicare neconvenţională – marketing prin Bluetooth.
Prin intermediul ProxyCast, la Marketing Innovation Forum, OgilvyOne a trimis pe telefoanele mobile ale participanţilor din sală o invitaţie pentru a participa la un livecast – conferinţa interactivă transmisă live pe internet cu tema „Marketingul influenţat de revoluţia digitală”. Această invitaţie a avut forma unui slideshow ce putea fi urmărit pe ecranul telefonului mobil. Cu acordul destinatarului, acest mesaj putea fi acompaniat şi de un reminder în agenda telefonului (calendar entry), în legătura cu data şi ora evenimentului.
Livecast-ul, susţinut de Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director OgilvyOne, a avut loc pe data de 17 octombrie şi a fost urmărit de aproximativ 25 de participanţi. Aceştia au avut posibilitatea de a adresa întrebări vorbitorului în direct, prin intermediul aplicaţiei web dezvoltate de Personal Networks.
“Doream să avem o discuţie interactivă cu participanţii la Marketing Innovation Forum, despre viitorul marketingului influenţat de lumea digitală. ProxyCast ne-a ajutat să promovăm cu succes acest eveniment transmis pe internet”, a declarat Adrian Alexandrescu.
ProxyCast este un serviciu de marketing de proximitate dezvoltat de Personal Networks. Serviciul ProxyCast permite transmiterea de materiale multimedia cu caracter publicitar sau informativ către telefoanele mobile aflate în zona de acoperire a sistemului. Proxycast poate fi amplasat, spre exemplu, în magazine sau centre comerciale, în arene sportive sau săli de spectacol, în restaurante, baruri sau cluburi şi poate transmite mesaje de până la 10 ori mai rapid decât prin reţelele de telefonie mobilă (GPRS, 3G).
{mosloadposition user10}