Ogilvy&Mather România se regãsește pentru cel de al doilea an consecutiv pe lista nominalizãrilor unuia dintre cele mai recunoscute festivaluri de publicitate din lume, CLIO Awards.
Dupã recunoașterea de la D&AD și Cannes Lions din acest an, spotul „Miracolul” – creat pentru promovarea celei de-a opta ediții a Festivalului Internațional de Film de Animație Anim’Est 2013 – a fost nominalizat ieri pentru un trofeu în cadrul categoriei Film al festivalului CLIO Awards.
CLIO Awards sunt printre cele mai cunoscute premii internaționale de publicitate din lume, prezentate anual pentru a recompensa inovația și excelența creativã în advertising, design si comunicare.
Având unul dintre cele mai rigide procese de selecție – juriul categoriilor evalueazã peste 10,000 de intrãri din întreaga lume și doar circa 3% dintre înscrieri sunt premiate – CLIO Awards este un festival iconic în întreaga industrie de comunicare.
Spotul Anim’Est vorbește despre miracolul animației, despre puterea ei și poate fi vizionat aici
//www.clioawards.com/winners/2014/film/entry.cfm?entryid=201418597&ispartofcampaign=0&index=77.