In cadrul celei de a treisprezecea editii a Festivalul de publicitate Golden Hammer ce s-a incheiat in acest week-end, Ogilvy&Mather Romania a castigat Gold si Silver in categoria TV Spot pentru spoturile campaniei Anim’est si o Diploma in categoria Radio pentru lucrarea „Slowly Gonzales”.
Spoturile „Creepy Bunny” create pentru promovarea celei de-a sasea editii a Festivalului International de Film de Animatie "Anim’Est 2011” au fost apreciate de juriul competitiei Golden Hammer. Dupa premiile castigate la Cristal Awards, dupa includerea in Luerzer’s Archive si nominalizarea de la TED’s, recunoasterea de la Golden Hammer este inca un semn ca aceasta campanie impresioneaza prin abordarea creativa total surprinzatoare.
“Eu ma bucur pentru ca exista Anim’Est-ul. Iar juriul de la Golden Hammer care premiaza in fiecare an ceva de la Anim’Est nu face decat sa confirme faptul ca avem un client extraordinar pentru care facem lucruri extraordinare.” – a spus Dani Macarie, Creative Director Ogilvy.
Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica. Gala de decernare a premiilor s-a desfasurat si in acest an in Letonia, iar competitia a atras un numar record de participanti din 25 tari, care au inscris lucrari in cele 10 categorii ale festivalului.
OGILVY&MATHER ROMÂNIA
Ogilvy&Mather Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată 360º – publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD şi multe alte companii de renume. Astfel, grupul Ogilvy îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.