La începutul acestei săptămâni a fost dat publicitaţii raportul independent, "The Forrester Wave -Agenţii Interactive US" pentru anul 2009. Raportul este bazat pe o evaluare a strategiei şi a capabilităţilor de executie a celor mai importante 11 reţele de agenţii interactive, pe baza a 39 criterii de performanţa precum: capabilitaţile strategice, de execuţie şi dezvoltare, de măsurare şi analiză, inovaţie în mediile non-tradiţionale, viziuni strategice unice sau evaluările clienţilor.
În această evaluare, OgilvyInteractive a fost evaluată drept „Lider”, agenţia primind note maxime în trei din cele cinci criterii de strategie (Product/Services road map, Discovery and Innovation, and Focus and Reach) precum şi un scor de top la secţiunea Account Management.
Conform Forrester – "O agenţie mare în reţeaua WPP, cu peste 2200 de oameni, OgilvyInteractive este „Lider” prin nivelul său înalt de competenţă în toate criteriile majore – în special măsurare şi analiză, account management, şi medii sociale şi emergente. Agenţia are o o echipă puternică, dedicată şi analitică. Aflandu-se sub puternica umbrelă Ogilvy, OgilvyInteractive are capacitatea de a oferi clienţilor o abordare holistică care poate acoperi toate domeniile online şi offline, pentru gestionarea unui brand."
Brian Fetherstonhaugh , Preşedinte & CEO al OgilvyInteractive Worldwide, a comentat: "Rezultatele raportului Forrester sunt cele mai recente dintr-o serie de forme de recunoaştere independente pe care Ogilvy le-a primit în acest an. In martie, RECMA a evaluat OgilvyInteractive ca fiind numărul 1 in agenţiile interactive din lume. Pe partea de creaţie, OgilvyInteractive a avut cel mai mare scor, la nivel global, între agenţiile digitale, conform Big Won Report iar la Cannes, anul acesta, Ogilvy a câstigat două Cyber Lions şi un Media Lion pentru cea mai bună utilizare a mediei mobile.„
OgilvyInteractive este forţa digitală a Ogilvy, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Agenţia dispune de o gama comprehensiva de servicii digitale, inclusiv strategie, platforme şi experienţe de brand, design & dezvoltare de site, publicitate online, media socială, research şi direct marketing.
{mosloadposition user10}