OgilvyAction România a fost onorată cu premiul “Best Global Priority Brand Agency”, pentru regiunea Europei, în cadrul ediţiei inaugurale a Diageo Marketing Brilliance Awards cand Diageo şi-a anunţat câstigătorii celor nouă categorii de concurs, organizat la nivel mondial.
Diageo a lansat programul Marketing Brilliance Awards, pentru a sărbători şi a recunoaşte contribuţia agenţiilor sale de comunicare din toate regiunile în care operează. Diageo lucrează cu peste o sută de agenţii de comunicare din întreaga lume. Cu aceste premii, Diageo demonstrează angajamentul său de a rasplati performanţa în cadrul agenţiilor sale şi de a recunoaşte cele mai înalte standarde de excelenţă în comunicare.
OgilvyAction Romania a câştigat premiul pentru activarea locală a evenimentului global „J&B Start a Party în Transilvania”, unul dintre cele mai reuşite evenimente cu participare internaţională ale anului trecut. Originalitatea conceptului local de activare şi excelenţa în execuţie alături de o organizare logistică exemplară au dus la câştigarea acestui premiu.
"Relaţiile cu agenţiile noastre se află în centrul valorilor Diageo şi suntem încantaţi că am putut premia unele dintre cele mai bune campanii de pe parcursul ultimului an pentru contribuţia lor la creşterea brandurilor noastre globale. Este pentru prima oară cand organizăm premiile Diageo Marketing Brilliance şi am dat o importanţă deosebită acestui proces. Campaniile câştigătoare au fost cu adevarat speciale şi aşteptăm cu nerăbdare sa vedem şi pe viitor mai multe idei creative şi îndrazneţe care să stabilească noi limite în comunicarea de brand. " – a declarat Andy Fennell, Diageo Chief Marketing Officer.
“Este unul dintre cele mai frumoase evenimente la care am participat şi sigur cel mai complex pe care l-am coordonat! Se pare că şi celor de la Diageo li s-a părut ceva special şi iată că si-au arătat încă odată aprecierea în cel mai frumos mod. A fost un efort comun al PPD şi Ogilvy Action, o muncă de echipă fantastică care a încununat 4 ani de parteneriat cu nişte rezultate extraordinare.” – a adaugat Mircea Sebe, Business Unit Director OgilvyAction.