Ogilvy a susţinut pentru cel de al treilea an consecutiv campania de promovare a manifestărilor Earth Hour în România, ce a avut loc pe 26 martie, când 5000 de oraşe din întreaga lume au stins luminile timp de o oră într-un gest simbolic de susţinere a implicării în rezolvarea problemelor de mediu actuale.
Earth Hour 2011 în România a însemnat clădiri cufundate în întuneric, spectacole la lumina lumânării, concerte unplugged susţinute de artişti locali sau de coruri de copii, măsuri simbolice şi ateliere interactive – în Bucureşti şi în peste 50 de oraşe din toată ţara.
Dimensiunea digitală a campaniei a constituit un instrument eficient de creare a unei comunităţi de susţinători activi ai acestui eveniment, devenit la nivel global cea mai mare mişcare de mediu a tuturor timpurilor.
„Mulţumim tuturor celor care au stins lumina de Earth Hour. Mulţumim, însă, în mod special, tuturor utilizatorilor de reţele sociale care au intrat pe site-ul dedicat acestui eveniment www.earth-hour.ro şi s-au antrenat în jocul de-a stinsul luminii. Sal-watii colectaţi de ei ne-au adus noi şi noi vizitatori sau, daca vreţi, salvatori care să stingă la rândul lor lumina.
De ce în mod special lor? Audienţa acestui site a pornit de la zero şi a crescut prin promovarea exclusiv virală. Primii salvatori au venit de pe Facebook. Iar luminile s-au întunecat şi mai tare cu ajutorul celor de la www.vplay.ro şi astfel, în doar două săptămâni, am strans câteva zeci de mii de “jucători” pasionaţi să stingă lumina.” – a declarat Andy Liţă, Business Unit Director OgilvyInteractive.
Echipa Ogilvy care i-a încurajat pe români să stingă lumina este formată din Albert Nica – Executive Creative Director, Dani Macarie- Creative Director, Stefan Dinca- Flash Developer, Catalin Dumitrescu- Web Developer, Bogdan Moga- Art Director, Adrian Poenaru – Copywriter, Radu Zaharescu – Art Director, Catalin Georgescu – Copywriter, Raluca Anghel- Account Executive, Livia Costea- Account Manager.
Din partea WWF – Ioana Betieanu – Communication Specialist, Dana Caratas – Communications and Marketing Coordinator şi Luminita Tanasie – Directorul de program.
„Şi pentru că Earth Hour ar trebui să dureze mai mult decât o oră, mulţumim în avans şi celor care vor intra şi în zilele următoare pe www.earth-hour.ro pentru a învata cum să stingă luminile pe viitor.” – a adăugat Andy Lita.