Ogilvy & Mather şi IKEA ne îndeamnă să privim lucrurile cu alţi ochi în lumina Sărbătorilor prin campania de iarnă derulată în intervalul 15 noiembrie – 31 Decembrie.
“Sărbătorile tradiţionale de iarnă văzute prin ochii omului modern – aşa am putea defini în câteva cuvinte execuţiile pentru această campanie. Pentru a te bucura de Crăciun iţi trebuie doar puţină imaginaţie. Îţi poţi pune o dorinţă aprinzând propria steluţă, iar pentru rolul tău de Moş Crăciun modern (şi probabil obosit după febra cumpărăturilor şi a împărţirii cadourilor), IKEA are un cadou special, unul dintre produsele sale specifice, fotoliul Pöang. Fiecare îşi poate crea propria poveste de Crăciun, nu există şabloane.”, ne povestesc Cristi şi Cristi (creativii de la Ogilvy & Mather). Canalele media folosite pentru comunicarea campaniei sunt: radio, presă, outdoor şi internet. Componenta interactivă a campaniei constă într-o campanie de web bannere prin intermediul cărora poţi accesa joculeţul cu tematică de iarnă dezvoltat pentru site-ul IKEA.
“Totul a început de la întrebarea: ‘Cum reuşeşte Mos Crăciun să transporte toate cadourile într-o singură noapte?’ În pachete plate, evident! Ce te aşteaptă mai exact pe www.ikea.ro/moscraciun ? Un Moş Crăciun modern care a renunţat la sanie în favoarea unui sistem de propulsie cu elice şi care împarte cu generozitate pachete plate (pentru că la un calcul uşor, a realizat că aşa îi intră mai multe în sac). Te vei mai lovi şi de o bandă de copii răi (o combinaţie de elfi ş soldăţei ) care îţi vor oferi o bătaie cu bulgări virtuală”. ne explică Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator Ogilvy & Mather.
“Conceptul propus de Ogilvy a fost reinterpretarea simbolurilor Sărbătorilor de iarnă, accente moderne oferite unor elemente tradiţionale. Este îmbinarea pe care ne-o doream şi pe care, de altfel, o transmite şi întreaga gamă de produse IKEA din acest sezon. Ne-a bucurat de asemenea ideea unui joc pe internet ca modalitate de susţinere a campaniei. Sperăm că aceste câteva minute de joc să îi ajute pe cei mai mulţi dintre noi, veşnic conectaţi la internet, să-şi redescopere spiritul ludic acum în prag de Sarbatori.” , ne spune Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA România.
Echipa Ogilvy & Mather care a lucrat la realizarea acestei campanii este formată din: Cristi & Cristi (Simion – copywriter si Dita – art director), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator) şi Ruxandra Lupu (account manager), Alexandra Theodorescu (group account director). Pe partea de media, au contribuit echipa Mediaedge:cia: Lucia Gradisteanu (Media Manager), Loredana Vasile (Media Planner) şi Razvan David (Interaction Coordinator).
Din partea Ikea România, proiectul a fost coordonat de Mihaela Muresan, Marketing Manager, împreună cu Cristina Dumitru – Marketing Assistant.
{mosloadposition user10}