Cuptorul pentru paine de casa este premiul zilnic pe care Delma il ofera in noua campanie promotionala dezvoltata de Ogilvy & Mather. In perioada 1 martie – 30 aprilie, in fiecare dimineata, Delma ofera consumatoarelor 10 cuptoare cu care se poate prepara cea mai proaspata paine.
Ideea unui astfel de premiu a pornit din dorinta de a recompensa consumatoarele de margarina Delma cu ceva deopotriva surprinzator, dezirabil in bucatarie si aflat in stransa legatura cu obiceiul de consum al margarinei. “Rationamentul a fost unul simplu: oamenii cumpara margarina Delma, care se mananca mai ales in sandvisuri, prin urmare ne-am gandit sa le oferim si paine proaspata ca sa facem sandvisul complet. In acest fel, sandvisurile cu Delma sunt mai mult decat gustoase, sunt si norocoase! Ceea ce le da oamenilor un motiv in plus sa cumpere si sa se bucure de brand-ul Delma. Cuptoarele pe care le acordam ca premii fac painea aproape singure, gospodina trebuie doar sa puna ingredientele si apoi nu mai are nici o grija pentru ca aparatul le amesteca, framanta coca, dospeste si coace, astfel ca dimineata te trezesti cu mirosul de paine calda, daca ai programat cuptorul de cu seara. Practic, nu-ti mai ramane decat sa faci sandvisul cu Delma si sa-l savurezi.” spune Alexandra Theodorescu.
Am mizat pe succesul unei asemenea promotii si al unui astfel de premiu pentru ca ne-am convins inca o data pe propria piele de ceea ce stiam mai de mult: anume ca un sandvis este mult mai bun atunci cand este facut cu paine proaspat scoasa din cuptor. “In perioada in care pregateam comunicarea, am transformat biroul intr-o mini-fabrica de paine pentru ca am testat masina in agentie. Coceam paine pe banda si zile intregi am mancat numai sandvisuri cu Delma. Mirosul de paine proaspata se simtea de la intrare si a facut “victime” la toate etajele, colegii se programau pentru urmatoarea sarja de sandvisuri”, povesteste amuzata Anca Steff.
Mecanismul promotiei este simplu, asa cum deja ne-am obisnuit consumatoarele. Inscrierea in promotie se face cu codul de promotie de pe ambalajele Delma, iar castigatorii se desemneaza prin tragere la sorti. Campania de comunicare dezvoltata de Ogilvy&Mather este una integrata, cuprinzand TV, radio si presa de specialitate, precum si comunicare pe ambalaj si materiale plasate la punctele de vanzare. Principalul “carlig” al promotiei este comunicarea intr-un mod atractiv a beneficiilor aduse de premiu, care au ecou in memoria tuturor: mirosul irezistibil de paine calda si sandvisurile savuroase facute cu aceasta.
Campania TV consta intr-un spot de 20 de secunde in care simpatica mascota Delma ii trezeste dimineata pe membrii familiei cu aroma de paine proaspat coapta. Comunicarea la radio are doua componente: o campanie de testimoniale cu consumatorii castigatori si concursul “Trezirea! E ora Delma”, in spiritul emisiunii Dimineata deMenta, difuzat la Radio 21.
Echipa Ogilvy &Mather care a lucrat la acest proiect este formata din: Albert Nica (Executive Creative Director), Denisa Armasu (Copywriter), Alexandra Theodorescu (Account Director), Anca Steff (Account Manager), Oana Boghici (AV Producer).
De planificarea media s-au ocupat colegele de la MindShare – Maria Bucur si Ioana Damian.
Din partea Unilever South Central Europe, echipa responsabila de brandul Delma este formata din Kiril Hadjidinev – Category Manager, Otilia Priceputu – Brand Manager Delma & Sunce si Ivona Dutu – Functional Trainee.
Spotul TV a fost produs de Multimedia Est, in regia lui Sega (Octavian Segarceanu).
Grupul Ogilvy face parte din WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din lume. In Romania, Ogilvy are astazi sase divizii: Ogilvy & Mather Advertising, fondata in 1994, MindShare Media, fondata in 1997, OgilvyAction, prezenta din 1997, functionand pana in ianuarie 2007 sub numele 141, Ogilvy Public Relations Worldwide, fondata in 1999, Media Insight, fondata in 2000 si OgilvyOne fondata in 2005.
{mosloadposition user10}