pentru segmentul pre-paid: Smiley’s Garage Sale
In premiera pe piata romaneasca de advertising, Ogilvy si COSMOTE, cel mai dinamic operator de telefonie mobila din Romania, lanseaza o campanie de tip “Garage sale” la nivel national, in care obiectele expuse au apartinut unei celebritati, Smiley, ce va oferi cele mai cool obiecte personale publicului larg.
Campania „Smiley’s Garage Sale”, promoveaza astfel noua platforma de comunicare adresata tuturor utilizatorilor de cartele prepaid COSMOTE.
Conceputa de Ogilvy Romania, platforma de comunicare „Smiley’s Garage Sale” este dezvoltată în jurul unui insight simplu – multi dintre noi si-ar dori sa aiba lucruri care au apartinut unei celebritati. Pentru tinerii din Romania, Ogilvy a gasit varianta autohtona a marilor case de licitatie care vand obiectele de acest tip la preturi exorbitante. Solutia – „Garage Sale” – este una simpla, rapida si accesibila si le da ocazia iubitorilor de suveniruri celebre sa intre in posesia unor obiecte ce au apartinut unei celebritati autohtone.
In sprijinul acestei idei a venit Smiley si propriul „Garage Sale”, un loc in care o multime de premii – special selectate de catre Smiley pentru fanii sai, lucruri cool, majoritatea unicat si personalizate (premiul cel mare – o canapea creata special, personalizata, cu un design unic – trunk, un fotoliu „beanbag”, un televizor alb-negru, un aparat foto, un telefon vintage, o masca venetiana, un instrument muzical original, etc..) – isi asteapta castigatorii in prima luna de campanie.
„Inovatia a fost intotdeauna in centrul strategiei de marketing COSMOTE, atat din punct de vedere al produselor si serviciilor – lansand constant dintre cele mai avantajoase oferte de pe piata, dar si din punct de vedere al comunicarii – prin initiative incitante si surprizatoare. Dat fiind targetul Cartelei COSMOTE – unul tanar si dinamic, mereu la curent cu noutatile si inovatiile- principalul obiectiv al noii campanii este acela de a-i atrage si mai mult pe tineri catre produsele prepaid COSMOTE. si de a-i implica mai mult. Astfel se justifica atat alegerea facuta in ceea ce priveste vectorul de imagine folosit in campanie – Smiley – un personaj la fel de tanar si cu mare priza la publicul din target, cat si conceptul de „Garage Sale”, un concept actual si interactiv, care ii va tine in priza si ii va implica direct pe tineri, dezvaluindu-si surprizele pe rand”, a declarat Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director COSMOTE Romania.
Mecanismul campaniei este unul accesibil – pentru a putea intra in posesia obiectului dorit, un utilizator trebuie sa reincarce, in perioada 15 iulie – 14 august cartela prepaid COSMOTE cu minim 5 euro credit lunar si va intra automat intr-un concurs ce ii va oferi sansa de a castiga unul dintre obiectele aflate in garajul vedetei. Fiecare 1 euro reincarcat reprezinta o sansa de castig. Castigatorii vor fi desemnati pe 17 August. Mai multe detalii despre promotie si regulamentul de concurs sunt disponibile pe www.cosmote.ro si pe www.garajulluismiley.ro.
“A inceput cu trei pasi facuti cu dreptul. Sa il avem pe Smiley ca personaj principal in campanie a fost primul lucru foarte bun. Dupa ce am ales sa mergem pe ideea garajului lui Smiley, am vorbit cu Smiley. A ascultat, a vazut, i-a placut, s-a bagat. Al doilea lucru foarte bun. Apoi am facut campania, am prezentat-o si s-a aprobat. Pe loc. Al treilea lucru foarte bun. Si in final, cred ca a iesit bine-bine.
Ce a fost dificil pentru creatie – sa imbinam cat se poate de natural doua branduri, Smiley si Cosmote. Si ne-a iesit. Insa in fiecare zi am avut senzatia ca este un proiect de un million de ori mai usor pentru creatie decat pentru client si echipa de client service.
Nu pot sa nu arunc doua vorbe despre filmari. Doua zile lungi de tot, in care la fiecare ora ziceam “Mama, ce bine ca lucram cu Smiley”. Pentru ca este plin de energie si bunavointa si optimism si bun simt si nu are nevoie de mai mult de o indicatie ca sa stie exact ce are de facut, a improvizat aproape mereu si i-a iesit de fiecare data, ba chiar am si compus ceea ce in curand o sa fie mici hituri.
Pentru mai multe, intrati si voi pe www.garajulluismiley.ro sau pe Facebook. Gasiti lucruri pe care banii nu le pot cumpara, dar le pot castiga daca-s folositi cum trebuie: pe-o reincarcare." – a declarat Titus Dumitrescu, Creative Director Ogilvy Romania.
Campania de comunicare COSMOTE „Smiley’s Garage Sale” se desfăşoara în perioada iulie –august 2011 pe urmatoarele canale: TV, online (website dedicat si Facebook), radio şi print, materiale in-store si OOPS.
Echipa care a contribuit la această campanie este formată din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Senior Marketing & Communications Manager, Mirela Ghita – Head of Prepaid & VAS Communication, Anca Abaza – Brand Manager Prepaid, Ciprian Postelnicu – Head of Media, Elena Raduta – Media Specialist, din partea COSMOTE Romania si Titus Dumitrescu – Business Unit Creative Director, Laurentiu Dumbrava – Senior Art Director, Aura Sorescu – Senior Copywriter, Calin Marcu – Copywriter, Anca Ungureanu – Art Director, Otilia Mihalcea – Senior Art Director, Andreea Chirica – Senior Copywriter, Andreea Dirzeanu – Account Director, Oana Panait – Account Manager, Mihaela Vasilescu – Account Executive, Cristian Serban – AV Producer, Andy Lita – Business Unit Director, Alexandra Popa – Account Manager, din partea Ogilvy Romania.
Filmarile au fost realizate cu ajutorul casei de productie Tandem Film si sub indrumarea regizorului Anton Groves.