Ogilvy invita consumatorii sa se bucure de noua oferta Cappy Tempo. Noua campanie promotionala Cappy Tempo se lanseaza printr-un spot TV inedit, care comunica oferta speciala „2,5 L la pret de 2L” printr-un joc de mima.
Povestea spotului Cappy Tempo „Mima” s-a nascut din ideea de a comunica un mesaj rational centrat pe oferta de pret intr-un mod consecvent cu spiritul brandului, adica plin de prospetime si voie buna. Este o solutie inspirata de a spune nu doar ca „primesti mai mult la acelasi pret”, ci si de a aduce in atentia consumatorului beneficiile marcii: prospetime din fructe si chef de distractie. Iar cum Cappy Tempo este acum la oferta, distractia creste proportional cu noile dimensiuni Tempo.
"Ne-am bucurat ca am putut realiza un altfel de spot pentru o promotie. Mesajul era clar "2.5L la pret de 2 L!" iar un astfel de mesaj atrage de cele mai multe ori executii de genul sticla animata care se roteste si devine mai mare + cuvantul „super” si e perfect. Cappy a vrut mai mult, iar noi i-am ajutat in acest sens. Ne place rezultatul." – spune Aura Sorescu – Copywriter Ogilvy
„Cu conceptul creativ „Mima” am reusit sa dam viata campaniei si sa impacam un brief ambitios cu un timing foarte strans, asa incat putem sa spunem ca lucrurile s-au miscat cu „Tempo” de distractie.” – declara Anca Steff – Account Manager Ogilvy
Noua campanie Cappy Tempo este comunicata atat prin materiale la punctul de vanzare cat si nivel national pe principalele canale TV din 14 februarie.
Echipa care a conceput si implementat acest proiect este formata din: Nicoleta Eftimiu – Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Anca Nastase – Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Romania, Andreea Stefanescu – Marketing Trainee Coca-Cola Romania, alaturi de Albert Nica –Creative Director Ogilvy Group, Aura Sorescu – Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director, Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Anca Steff – Account Manager, Ruxandra Anghel – Junior Account Executive, Dan Draghicescu – Senior TV Producer din partea Ogilvy&Mather
Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu.
Casa de productie – Abis.
{mosloadposition user10}