Agenția are o nouă structură organizațională și o nouă identitate de brand
Ogilvy a anunțat cea mai importantă transformare din istoria sa, la 70 de ani după ce David Ogilvy a pus bazele organizației cu același nume, reafirmându-și valorile și intentia de a deservi clienții ca o rețea creativă integrată, cu misiunea Make Brands Matter.
Continuând, astfel, un amplu proces de transformare strategică, Next Chapter, Ogilvy introduce o nouă structură organizațională și o nouă identitate de brand.
“A fost o călătorie de 18 luni pentru brandul Ogilvy și cea mai mare transformare din istoria agenției noastre”, a declarat John Seifert, CEO Ogilvy Grup Worldwide. “Pentru a răspunde cât mai eficient nevoilor în permanentă schimbare ale clienților noștri, facem acest pas îndrăzneț de a redefini compania și de a construi un nou model pentru industria în care activăm, și la a cărei dezvoltare contribuim de peste 70 de ani”, a adăugat John Seifert.
Revoluția digitală a zguduit semnificativ industria de marketing, impactând comportamentul consumatorului, peisajul media și competiția. Ogilvy răspunde acestei dinamici prin reinventarea viziunii, a valorilor și a modului de a construi branduri, în spiritul în care David Ogilvy a pus bazele agenției, reafirmând misiunea Ogilvy de a face brandurile să conteze.
Ogilvy aduce împreună, sub un singur brand integrat, cele trei entități distincte: OgilvyOne, Ogilvy & Mather Advertising și Ogilvy Public Relations, alături de celelalte sub-branduri și specializări, distincte până acum. Toate acestea vor funcționa de acum sub aceeași identitate vizuală, aceeași poziționare și aceeași abordare integrată a serviciilor, în beneficiul clientilor.
“Experiența ultimilor ani, în lucrul cu clienții din România, ne-a condus, în mod intuitiv, spre un mod de lucru integrat și ne-a antrenat în spiritul acestui nou capitol. Noua structură organizațională oferă oportunități deosebite fiecărui membru al echipei locale și pune în centrul a tot ceea ce facem clienții și nevoile lor, care sunt în continuă schimbare”, spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Romania și CEO Hogarth România, în contextul anunțului făcut de compania mamă.
Ogilvy Worldwide
Ogilvy realizează campanii de comunicare iconice, care, de-a lungul timpului, au stabilit tendințe în industrie și au schimbat percepții. Ogilvy este astăzi o rețea creativă integrată, una dintre cele mai premiate agenții din lume, care construiește și pune în valoare branduri din liga primelor 500 de companii, la nivel mondial. Ogilvy este parte din grupul WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel internațional.
Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local – Philips, Heineken (Strongbow, Ciuc Premium, Cidru Mândru, Blind Pig, Old Mout, Stassen), ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Piraeus Bank, Mega Image, Montefarmaco, Sanofi, Leroy Merlin şi alte companii de renume. Mai multe pe Facebook.