Și nu doar unul, ci șase! Pentru că așa se întâmplă când pui la treabă imaginația copiilor și le oferi teme în care să se exprime cum vor ei, mai exact: Prietenii naturii, Bucătărioara veselă și Distracție ubană.
Așa arată începutul de poveste creată în acest an de Ogilvy România pentru versiunea mini a campaniei Mega Chic by Mega Image. Un concurs de desene pentru artiștii de până în 12 ani, care au fost provocați să creeze opere colorate pentru a semna în final următoarea colecție de super sacoșe Mega Chic. Cu un premiu ca-n basme, o excursie la Disneyland Paris!
Povestea a continuat și s-a dezvoltat neașteptat, peste mări și țări, cu prințese și prinți suprarealiști, pisici și bufnițe colorate, orașe zburătoare și multe alte creații demne de galeriile de artă modernă contemporană, disponibile pentru moment doar aici. Pe parcurs, platforma online de concurs a atras peste 150.000 de copii, părinți, prieteni și bunici.
“Ideea lui mini a venit firesc după primele două ediții de Mega Chic. Prima s-a adresat designerilor, iar cea de-a doua designerilor amatori, așa că ne-am gândit să o dedicăm pe cea de-a treia celor mai mici dintre graficieni. Echipa Mega Image ne-a susținut ideea din prima clipă și acum abia așteptăm să vedem orașul decorat cu lucrările câștigătoare”, spune Dani Macarie, Creative Director Ogilvy&Mather România.
În final, după ce copiii au povestit în peste două mii de desene validate în concurs, juriul a fost atât de surprins încât nu a putut decide doar trei câștigători și un premiu de popularitate. Astfel, au fost desemnați câștigători șase mici designeri, care se vor inspira și mai mult în urma vizitei la Disneyland Paris. Mai mult, trei dintre operele lor vor da trendul noii colecții de sacoșe Mini Mega Chic de anul viitor.
Marii designeri mici câștigători ai Mini Mega Chic 2017 pot fi vizualizați pe platforma online Mini Mega Chic.
Rezultatele mari din versiunea mini a campaniei Mega Chic au fost susținute printr-o campanie de Digital PR, alături și de activări în școlile gimnaziale din București și comunicare in-store.