Proiectul “Sound Codes of Romania” realizat de Ogilvy pentru Globalworth a fost desemnat câștigător în cadrul competiției SABRE Awards EMEA, la categoria Real Estate & Construction. De asemenea, același proiect a obținut singurul premiu din România în cadrul In2Sabre Awards, competiție care celebrează excelența și inovația campaniilor de PR, la nivel internațional.
Campania și-a propus să pună în valoare identitatea națională pentru tânăra generație, printr-o soluție creativă, dincolo de clișee naționaliste. Când vine vorba despre păstrarea tradițiilor și a se mândri cu identitatea lor națională, generația Millennials este destul de reticentă. În acest context, echipa Ogilvy și-a propus să creeze o punte de legătură relevantă între mileniali și patrimoniul nostru cultural, provocându-i să redescopere elementele tradiționale românești prin intermediul tehnologiei și limbajului universal al muzicii.
Astfel, cu ocazia zilei de 24 ianuarie, Unirea Principatelor Române, a fost creat un playlist special pe platforma Spotify, care a integrat elemente sonore românești reprezentative, precum Buciumul din Bucovina, Toaca din Neamț sau Cobza din Moldova.
De asemenea, au fost expuse covoare tradiționale românești pe care a fost țesut un QR code cu trimitere către playlist, în lobby-ul inteligent al clădirii Globalworth Tower, la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, la Muzeul de Artă Contemporană și în Teatrul Apollo 111.
SABRE premiază cele mai bune proiecte de PR, la nivel global, fiind o competiție de referință a industriei. Pune accent, în special, pe programe și inițiative care conduc la un impact real asupra businessului.