Buciumul din Bucovina și Toaca din Neamț, printre sunetele care pot fi redescoperite într-un playlist dedicat pe Spotify
Tehnologie și elemente tradiționale românești într-o campanie care face posibilă redescoperirea unor elemente tradiționale românești prin intermediul tehnologiei de ultimă generație.
Campania dezvoltată de Ogilvy România pentru Globalworth se bazează pe un insight simplu și relevant pentru o generație care caută experiențe și care își pune cu adevărat întrebări.
Asumarea identității naționale și redescoperirea patrimonului cultural sunt preocupări ale generației millenials, la fel cum muzica este o pasiune reprezintivă pentru această generație. Ziua de 24 ianuarie, Unirea Principatelor Române, a oferit echipei Ogilvy contextul potrivit pentru un proiect care redă, într-un mod inedit, atmosfera identității naționale.
“Vorbim cu o generație care nu mai crede în istoria din cărți. Care caută singură și descoperă nuanțe noi și care are tehnologia la îndemână pentru orice face. De ce nu am folosi tehnologia și pentru a ne racorda la trecut, dar dintr-o perspectivă firească? Muzica este un element comun al generației de acum, așa că am ales să folosim cea mai fresh platformă, Spotify, pentru a crea un playlist unde poate fi redescoperit universul sonic tradițional românesc“, Adrian Diac, Creative Director Ogilvy Romania.
Între 21 și 23 ianuarie, în lobby-ul inteligent al clădirii Globalworth Tower, vor fi expuse covoare tradiționale românești, care vor avea țesut un QR code. Odată scanat, acesta va trimite utilizatorii către un playlist dedicat în aplicația Spotify – Sound Codes of Romania, unde vor putea fi ascultate sunete tradiționale românești, emblematice pentru diferite zone din țară: Cobza din Moldova, Buciumul din Bucovina, Păsările din Delta Dunării, Mocănița din Maramureș, Moara din Dobrogea și Toaca din Neamț.
„Acest proiect s-a născut din dorința noastră de a aniversa 24 ianuarie, Ziua Unirii Principatelor Române, într-un mod inedit pentru generația de astăzi, consumatoare de muzică și tehnologie. Zilnic, peste 100.000 de vizitatori calcă pragul clădirilor noastre. Peste jumătate dintre aceștia sunt mileniali, generația cea mai activă social, care trăiește pentru experiențe necondiționate de timp și de spațiu.
Fiind atenți la preocupările și starea de bine a celor care își petrec timpul în clădirile noastre, am ajuns să realizăm un proiect care, prin intermediul tehnologiei, conectează generația de astăzi cu elemente care definesc patrimoniul nostru cultural”, spune Georgiana Oltenescu, Head of Marketing & Communication Globalworth.
Pentru o experiență 100% autentică, Globalworth are și un invitat special. Un meșteșugar popular din Râmnicu Vâlcea va țese, în timp real, pe parcursul celor 3 zile, un covor tradițional românesc. Întregul proces al acestui meșteșug va putea fi admirat de toți cei care vor vizita lobby-ul Globalworth Tower din București.