Campania reamintește cât de important este timpul petrecut în familie, între copii și părinți, și încurajează proiectele făcute împreună.
Conform unor studii de specialitate realizate în România, 6 din 10 copii își doresc să petreacă mai mult timp cu părinții lor. Una dintre recomandările psihologilor este să îi implice pe copii în diverse activități casnice.
În acest context, Leroy Merlin și Ogilvy România propun “1001 Proiecte Împreună”, o campanie care pune în prim plan consolidarea relațiilor familiale, prin proiecte de bricolaj care presupun timp de calitate, timp împreună. Leroy Merlin dă, astfel, un sens nou activității de bricolaj, de la o activitate strict funcțională, la una care aduce beneficii emoționale, esențiale pentru întreaga familie.
„La fel cum o familie se construiește cu fiecare proiect făcut împreună, o echipă se construiește cu fiecare proiect reușit împreună. Îmi place să văd cum se verifică insight-ul acesta în fiecare întâlnire dintre echipele Ogilvy și Leroy Merlin. Imi place și mai mult cum, de cele mai multe ori, suntem echipă, dar ne simțim familie”, Dani Macarie, Creative Director Ogilvy România.
În premieră pentru retailerul francez de bricolaj, protagoniștii campaniei “1001 Proiecte Împreună” nu sunt actori profesioniști, ci chiar colegi din cadrul companiei și copii ai acestora. Membrii echipei Leroy Merlin s-au bucurat de experiența unui casting real și au fost selectați în funcție de spontaneitatea, lejeritatea și dezinvoltura lor în fața camerei de filmat.
“Noua campanie se pliază foarte bine pe filozofia noastră de a fi o familie și de ne implica colegii în proiecte creative. Am dorit să “construim” personajele din povestea noastră, chiar cu membrii familiei extinse Leroy Merlin și am avut surpriza să lucrăm cu ei mai bine decât cu actori profesioniști”, Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin.
Spoturile TV care susțin campania au fost realizate cu ajutorul Casei de Productie 1 Off și regizate de Dan Ardelean.
Echipa Ogilvy România care a participat la realizarea noilor spoturi TV care susțin campania “1001 Proiecte Împreună”:
Dani Macarie, Creative Director
Corina Bompa, Senior Copywriter
Catalin Popescu, Senior Art
Laura Hladii, Account Manager
Raluca Marin, Client Service Director
Bvianca Mănescu, Head of Strategy
Alexandra Tudor, Strategic Palanner.