Ogilvy&Mather semneaza campania de comunicare integrata a noului Card de salariu Piraeus Bank, prima dintr-un amplu demers de rebranding menit sa promoveze noua filosofie a brandului Piraeus.
Sub semnatura “Adevarata valoare esti tu”, Piraeus Bank si Ogilvy & Mather lanseaza o noua filosofie de brand axata pe evidentierea adevaratelor valori care ne definesc. Noua abordare a brandului Piraeus invita oamenii sa vada, dincolo de obiecte, valoarea pe care ei insisi o pot da acestora prin prisma povestilor si a experientelor personale.
Prin intermediul acestei campanii, Piraeus lanseaza una dintre cele mai competitive oferte din Romania pentru cardul de salariu.
Combinand elemente de imagine cu cele de promovare a ofertei, o filosofie pe cat de puternica pe atat de adevarata, o abordare fresh si o doza mare de energie pozitiva din partea intregii echipei, campania se deruleaza incepand cu 6 mai pe cele mai importante posturi TV si in mediul online.
Campania “Adevarata valoare esti tu”, realizata de Ogilvy & Mather, este una integrata si include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele Piraeus.
De asemenea, a fost creat site-ul www.adevaratavaloareestitu.ro, care prezinta povesti de succes reale ale oamenilor din Romania care au constientizat valoarea lucrurilor care conteaza cu adevarat pentru ei.
“Este firesc sa ne dorim in permanenta sa evoluam si sa devenim mai buni. Noua campanie Piraeus este dovada clara ca, dincolo de cifre, in banking e loc si de emotie, caldura si creativitate. Iar faptul ca in asemenea momente descoperi in partenerii tai de business aceleasi principii si idei, ne face sa credem ca vom realiza lucruri din ce in ce mai valoroase impreuna. De fapt, aceasta este partea cea mai frumoasa atunci cand vorbim despre adevarata noastra valoare – odata ce o descoperi, ea trebuie confirmata si reconfirmata zi de zi”, afirma Alfred Borcan, Marketing Director Piraeus Bank.
“Cel mai important lucru pe care il inveti lucrand la un proiect de o asemenea anvergura este ca atunci cand crezi cu adevarat in lucrurile pe care le ai de comunicat, ideile bune vin de la sine. Iar cel mai frumos este atunci cand cei care lucreaza impreuna isi recunosc si apreciaza reciproc valoarea si know-how-ul, clientul si agentia devin o echipa de prieteni cu aceeasi viziune, aceleasi asteptari si aceleasi obiective, in care fiecare isi doreste sa dea ce are mai bun”, explica Dani Macarie, Creative Director Ogilvy One.
Echipa care a dat valoare pas cu pas fiecarei etape din amplul proces de constructie si comunicare, de la strategie la concept, executii si productie este formata din Alfred Borcan – Marketing Director, Carmen Oprisescu – Marketing Manager, Loredana Antohi – Advertising Coordinator, Raluca Barbu – Social Media Coordinator, Alin Nae – Marketing Officer din partea Piraeus Bank Romania, alaturi de Loredana Caradimu – Strategic Planning Director, Dani Macarie – Creative Director, Corina Bompa – Senior Copywriter, Catalin Popescu – Senior Art Director, Cristian Serban – AV Producer, Lilian Neagu – Production Director, Raluca Marin – Client Service Director, Alina Bolfos – Senior Account Manager si Alina Tomescu – Account Executive, din partea Ogilvy Group Romania.
Campania beneficiaza si de suportul valoros al echipei Digital Ogilvy, formata din Silvia Gradinaru – copywriter, Filip Gonzacenco – Art Director, Alexandra Caciur – Digital Strategist si Stefan Buda – Digital Account Manager.