Ogilvy Romania a castigat titlul de „Agency of the Year” in cadrul celei de a unsprezecea editii a Festivalul de publicitate Golden Hammer 2010.
Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica, ce recunoaste si premiaza creativitatea, inovatia si excelenta in advertising, si si-a desemnat laureatii in acest week-end.
Pe langa marea majoritate a participantilor care provin din tarile CEE, la festival au inscris lucrari agentii prestigioase din tari precum Africa de Sud, Australia, Elvetia, Germania, Austria, Franta, Belgia, Finlanda.
Lucrarea castigatoare a categoriei Print a fost „The Big Turn Off” realizata de Ogilvy pentru WWF, lucrare ce a obtinut atat Gold cat si Grand Prix-ul acestei categorii.
Totodata, lucrarea neconventionala „Punch Machine” realizata pentru acelasi client WWF a fost recompensata cu Silver in categoria Outdoor.
Ambele executii sunt parte a campaniei de promovare a manifestărilor Earth Hour în România – o initiativa ce a devenit un fenomen global in lupta impotriva schimbarilor climatice.
„Agency of the Year” la Golden Hammer Awards reprezinta certificarea eforturilor si a dedicatiei agentiei noastre pentru excelenta creativa.
Este rezultatul preocuparii in aceasta directie pe toate disciplinele si competentele Grupului Ogilvy, in convingerea ca acest lucru este crucial pentru brandurile pe care le reprezentam." – a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.
Este cel de al doilea an consecutiv in care campaniile realizate de Ogilvy Romania participa la festivalul Golden Hammer si sunt recunoscute de juriul international format din profesionisti de talie mondiala ai industriei de publicitate. Anul precedent, Ogilvy a castigat Silver in cadrul categoriei TV.
Aceasta editie a festivalului a insemnat totodata si castigarea titlului de „Network of the Year” pentru Ogilvy.
{mosloadposition user10}