Ogilvy Romania a castigat la cea de a zecea editie a Festivalul Golden Hammer 2009, principalul festival de publicitate organizat in regiunea Baltica, ce recunoaste si premiaza creativitatea, inovatia si excelenta in advertising.
Ideea creativa puternica a spotului „Sheep” realizat de catre Ogilvy Group Romania a fost recunoscuta de catre juriul international format din profesionisti de talie mondiala ai industriei de comunicare, iar campania a fost recompensata cu Silver in cadrul uneia dintre cele mai disputate categorii – TV Ads, fiind singura campanie romaneasca aflata pe lista castigatorilor.
Spotul TV„Sheep” este parte a campaniei de promovare a celei de-a treia editii a Festivalului International de Animatie si Film Anim’est, iar povestea sa mizeaza exact pe ceea ce presupune realizarea unui film de animatie – viziune, ingeniozitate si indemanare, imbinate cu umor, originalitate si culoare locala.
Gala de decernare a premiilor Golden Hammer s-a desfasurat in acest an in Letonia, si a onorat campaniile care au combinat cel mai bine strategia, creativitatea si eficienta.
972 de lucrari provenind din 19 tari au fost inscrise in cele 10 categorii ale aceastei editii a festivalului. Romania a avut in acest an 27 de lucrari inscrise.
{mosloadposition user10}