Ogilvy Public Relations este agenţia de relaţii publice a ING Bank România, în urma câştigării pitch-ului organizat la sfârşitul anului trecut. Agenţia de PR va dezvolta şi implementa strategia de relaţii publice şi comunicare pentru cele două divizii ale companiei – ING Wholesale Banking şi ING Retail Banking, serviciile oferite de Ogilvy PR incluzând corporate communication – reputation management, media relations, media communication, B2B communication – şi consumer marketing. “Suntem încântaţi de parteneriatul cu ING Bank România, datorită reputaţiei solide pe care instituţia bancară o are pe această piaţă, dar şi serviciilor şi produselor inovatoare care sunt la standarde internaţionale” spune Alina Stanciu, Business Director la Ogilvy Public Relations. “Pe o piaţă a cărei cerere creşte cu rapiditate, provocarea agenţiilor mari de PR rămâne încheierea unor parteneriate cu clienţi care cunosc impactul campaniilor de relaţii publice asupra reputaţiei companiei şi mărcilor şi, implicit, asupra rezultatelor financiare”.
“Buna reputaţie şi încrederea sunt esenţiale în ceea ce ne priveşte. Parteneriatul cu Ogilvy PR ne va susţine în eforturile noastre de a construi relaţii bazate pe încredere, atât cu clienţii noştri cât şi cu alte categorii de public” declară Iosefina Frolu – Marketing&Corporate Communication Director ING Wholesale Banking. Mai mult, “poziţia de top a mărcii ING în peisajul serviciilor financiare din România se datorează în mare parte comunicării deloc convenţionale, care a avut success în rândul unui public educat cum este publicul ING. În continuare vom miza pe mijloace de comunicare neconvenţionale, iar relaţiile publice vor fi o componentă importantă a acestora” adaugă Cristina Micu – Marketing&Corporate Communication Director ING Retail Banking.
ING Bank deţine o poziţie solidă pe piaţa bancară românească, oferind o gamă complexă de servicii financiare. Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile într-un ritm susţinut, prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii (brokeraj, leasing, factoring, afaceri imobiliare) şi prin extinderea teritorială. În prezent, ING Bank are 26 de sucursale bancare pentru companii şi peste 150 de unităţi pentru persoane fizice. ING România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 70 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări. Cu un personal de peste 120.000 de angajaţi, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care işi deservesc clienţii sub numele ING.
Fondata în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti este singura agenţie de relaţii publice şi comunicare din România – susbsidiară a unei companii internaţionale cu renume în domeniul relaţiilor publice, care are peste 60 de birouri în America de Nord, Europa, Africa, Asia şi Australia. La nivel mondial, reţeaua Ogilvy Public Relations Worldwide aparţine grupului WPP. În România, agenţia Ogilvy Public Relations face parte din grupul Ogilvy şi oferă servicii specializate de corporate communication şi consumer marketing, având o echipă de consultanţi cu experienţă largă în relaţii publice. Portofoliul său cuprinde cunoscute mărci şi companii precum Petrom, ING Bank Romania, LG Electronics, RTPR, Colgate-Palmolive, Diageo, Hilti, Friesland, Canah, WWF.
{mosloadposition user10}