O campanie deloc plată pentru televizoare extra-plate
Ogilvy&Mather a dezvoltat campania de lansare a televizoarelor LCD Orion în România, care surprinde prin prospeţime şi neconvenţional, atât la nivelul ideii creative, cât şi al suportului ales.
“Mesajele şi execuţiile campaniei au fost variate, încercând să răspundă unor nevoi şi aşteptări diferite legate de acest gen de produs şi, totodată, fiind adaptate specificului canalului media ales şi profilului publicului corespunzător. Această abordare “360 de grade” a relaţiei dintre consumator şi brand este în linie cu filosofia de funcţionare a grupului Ogilvy. De aceea, suntem bucuroşi că, încă o dată, clientul Orion ne-a dat ocazia şi libertatea de a o pune în practică” spune Alexandra Theodorescu, account director Ogilvy&Mather.
Campania de promovare exploatează la nivel de mesaj atributele şi beneficiile produsului: forma plată a televizoarelor Orion LCD, spaţiul câştigat în locuinţă fără bătăi de cap, claritatea imaginii şi, indirect, preţul accesibil (în conformitate cu poziţionarea value-for-money a brandului). Elementele alese pentru a dramatiza mesajele campaniei sunt diverse, mergând de la linii drepte şi planuri de design interior al locuinţei la găini, portofele sau panouri outdoor neconvenţionale prin care poţi privi pentru că lipseşte…panoul.
Pe lângă comunicarea derulată în presă, outdoor, Internet şi la punctul de vânzare, campania cuprinde o componentă de marketing direct şi o foarte amuzantă şi neconvenţională componentă interactivă. Dacă până acum v-aţi fi întrebat ce pot avea în comun un televizor plat şi o găină, aflaţi că răspunsul este faptul că ambele sunt plate, doar că unul pentru că aşa a fost construit, iar celălalt (sau mai bine zis cealaltă) pentru ca o turteşti chiar tu la www.orionlcd.ro unde jocul computerizat “Turteşte găina” te provoacă să devii “stăpânul ogrăzii”.
“Pentru că Orion se adresează oamenilor inteligenţi, asa cum afirmă şi sloganul brandului (“Smart people choose Orion”), şi abordarea în comunicare trebuie să fie pe măsură, adică deşteaptă. Lucru pe care credem că îl dovedesc materialele de comunicare. Ne mândrim atât cu layout-urile din presa şi outdoor, cât şi cu joculeţul pentru calculator “Turteşte găina” care are deja fani împătimiţi printre colegii nostri”, adaugă Alexandra Theodorescu.
Din partea grupului Ogilvy, implicaţi şi responsabili pentru proiect au fost tandemul creativ Cristi & Cristi (Simion – copywriter şi Dita – art director), Vasile Alboiu (art director) şi Adrian Poenaru (senior copywriter), sub supervizarea lui Albert Nica (executive creative director), Ruxandra Lupu (account manager), Maria Surdeanu (account executive) şi Alexandra Theodorescu (account director). În dezvoltarea proiectului, agenţia a făcut echipă cu Ritu Cazacu, marketing manager Orion.
{mosloadposition user10}