Julianna Richter coordonează operațiunile de PR&Influence în cadrul Grupului Ogilvy, la nivel global. Mandatul său are la bază obiective de creștere și eficientizare a business-ului de PR, în noul context generat de pandemie.
Într-o perioadă în care comunicarea este critică în evoluția și transformarea brandurilor, Ogilvy PR&Influence își consolidează rolul de partener strategic pentru creștere (partner for future growth) cu un nou lider la nivel global.
Julianna Richter are o experiență îndelungată în comunicare, acumulată în agenții, start-up-uri și companii care se regăsesc în topuri internaționale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
Julianna se alătură echipei Ogilvy după 17 ani petrecuți în cadrul Grupului Edelman unde a ocupat diverse poziții de conducere, la nivel global și regional. Ultima poziție a fost aceea de Chief Operating Officer pentru operațiunile din SUA, cu responsabilități de creștere a business-ului și eficientizare a operațiunilor, dar și cu preocupări în zona de resurse umane, diversity&inclusion, client excellence, marketing, inovație, learning & dezvoltare.
“Am admirat întotdeauna brand-ul Ogilvy și capacitatea sa de a livra idei creative extraordinare, care pot genera schimbări semnificative în comportamentul consumatorilor, pot susține reputația brand-urilor și o creștere pe termen lung pentru clienți. Mă bucur că am ocazia să colaborez cu echipe talentate din întreaga lume pentru a duce Ogilvy PR & Influence la un nou nivel, în sprijinul clienților noștri, cu cele mai bune soluții creative, livrate prompt și eficient” – Julianna Richter Global CEO PR&Influence.
Creativitatea este principalul atuu competitiv al disciplinei de PR&Influence din cadrul Grupului Ogilvy
Noua normalitate stă sub semnul incertitudinii și al unei realități disruptive, atât pentru consumatori, cât și pentru branduri. În acest context, adaptarea este singura opțiune, iar creativitatea va juca un rol vital, ajutând comunicarea brandurilor să fie mai eficientă, să aibă sens și să exprime real valorile pe care le afirmă.
Următoarea perioadă va fi și mai complexă, prin continua dezvoltare a rețelelor de socializare, a inteligenței artificiale, prin fragmentarea media și apariția noilor tehnologii, cu impact major asupra tuturor aspectelor din viața noastră.
Toate acestea vor avea implicații majore asupra comunicării brandurilor cu consumatorii, iar nevoia unui partener de comunicare capabil să tină pasul, să înteleagă și să interpreteze corect aceste schimbări, va fi esențială. Un partener modern de PR&Influence va fi acela care va putea să ajute brandurile să crească, oferindu-le perspectiva unor paradigme noi de gândire, inovație și abordări eficiente ale noilor tehnologii.