Ogilvy&Mather semnează campania de comunicare a celui mai nou produs al brandului Poiana, aflat în portofoliul Kraft Foods România, parte a Mondelēz International.
“Poiana este cea mai puternică marcă de ciocolată românească” anunţa revista BIZ – în urma studiului Unlock care a stabilit Top 50 brand-uri locale pentru 2012. Lansată în urmă cu 17 ani, Poiana a rămas în topul preferinţelor românilor datorită calităţii şi a capacităţii constante de a inova.
In toamna aceasta, brand-ul îşi surprinde consumatorii lansând Poiana Mix Surprinzator, două tablete de ciocolată cu lapte şi ingrediente uşor sărate: Poiana cu fulgi crocanţi, usor săraţi şi Poiana cu migdale caramelizate, uşor sărate.
“Poiana ne oferă o surpriză deosebită, prin gustul inedit oferit de combinaţia atât de placută, dintre ciocolata cu lapte şi cele două ingrediente uşor sărate. De 17 ani, Poiana râmane produsul care prin inovaţie, revoluţionează mereu segmentul de tablete”, declară Anca Romilă, Brand Coordinator Chocolate Local Brands (Poiana & Africana), Kraft Foods România.
Lansarea Mixului Surprinzător are o importanţă strategică pentru brand atât la nivel local, cât şi regional – spotul va fi difuzat şi în alte ţari – de aceea, ideea creativă a spotului trebuia să aibă o semnificaţie universal valabilă.
Spotul TV al campaniei dezvoltate de Ogilvy&Mather poate fi vizionat începand cu această saptamână pe principalele posturi de televiziune. Ideea acestuia mizează pe combinaţii suprinzatoare, la nivel uman, relaţional, exact la fel cum produsul este obţinut printr-o combinaţie surprinzatoare de ingrediente dulci şi sărate.
“La nivel de execuţie, tot ceea ce am avut de făcut a fost să găsim acea situaţie puţin previzibilă, actuală, relevantă pentru toată familia. Personajul principal al spotului, o fată cât se poate de rebelă în aparenţă, foarte echilibrată însă în alegerile care contează (în cazul nostru, un băiat) are un tată… exact cum nu te-ai astepta. De unde şi spotul cu şi pentru un mix surprinzator.” au declarat Alexandra Manoilă, Copywriter şi Adrian Marciu, Art Director in echipa de creaţie Ogilvy România.
Alaturi de execuţiile TV, print şi outdoor, lansarea Mixului Surprinzător de la Poiana mai este susţinută de o campanie on-line şi in-store alături de o serie de POSM-uri speciale.
Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea acestei campanii au contribuit: Albert Nica – Executive Creative Director, Cristian Simion – Group Creative Director, Alexandra Manoila – Copywriter, Adrian Marciu – Art Director, Cristi Dita – Senior Art Director, Oana Boghici – AV Producer, Mona-Lisa Caravaniez – Managing Director şi Livia Costea – Senior Account Manager.
Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Anca Romila – Brand Coordinator Chocolate Local Brands, Anca Tiron – Junior Brand Manager, Diana Oancea – Chocolate Category Manager, Simona Potecu – Marketing Manager
Spotul a fost realizat cu ajutorul caselor de de producţie Tandem Film şi Studio Ardaco – Italia şi a echipei de regizori formată din Peter Maguire şi Mario Batistoni.