Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy PR Worldwide a lansat un ghid de comunicare eficienta

a programelor de Corporate Responsibility

O companie care va reuşi să comunice progresele obţinute prin programele sale de responsabilitate socială, cu acelaşi nivel de transparenţă si consistenţă cu care comunică rezultatele financiare, are mai multe şanse de a implica stakeholderii companiei şi de a obţine rezultate pe cei trei piloni de CSR – Business, Mediu şi Societate – precum şi de a-şi menţine o reputaţie solidă în randul unor influenţatori din ce în ce mai sceptici, conform ghidului publicat săptămâna aceasta de Cranfield University – School of Management si Ogilvy PR: “Building Trust and Communicating CR Effectively” (“Cum să construieşti încredere şi să comunici CSR în mod eficient”).

"Companiile trebuie să integreze responsabilitatea socială în centrul modelului de business al secolului 21, dincolo de respectarea legislaţiei în vigoare", spun reprezentanţii Ogilvy PR. "Revoluţia din social media presupune o mai mare expunere a companiilor la criticile consumatorilor vigilenţi. În condiţiile unui activism de tip digital, reputaţia unei corporaţii depinde din ce în ce mai mult de aplicarea principiilor sale etice şi de modul în care comunică nu doar rezultatele pe care le obţine, ci si problemele cu care se confruntă pe parcursul atingerii obiectivelor de CSR.”

Realizat de către experţii Ogilvy PR din întreaga lume pe baza studiilor de caz dezvoltate la nivel internaţional, inclusiv programele de CSR ale companiei Petrom în România, ghidul oferă sfaturi despre modul în care trebuie stabilite obiectivele şi valorile de CSR ale fiecărei companii, cum trebuie încorporate şi comunicate acestea, cum pot fi implicaţi stakeholderii companiei şi, de asemenea, vorbeşte despre modul în care o politică strategică de CR poate ajuta companiile să preîntâmpine situaţiile de criză şi să îsi îmbunătăţească reputaţia pe termen lung.

Ghidul îşi propune să prezinte cele mai bune practici la nivel internaţional, printre care proiectul derulat de IAA pentru COP 15 – Hopenhagen – sau campania realizată de Ogilvy pentru Ministerul Dezvoltarii Durabile din Franţa, iar versiunea interactivă a acestuia conţine studii de caz suplimentare din intreaga lume care demonstrează cum principiile au funcţionat în practică.

Publicarea acestui ghid urmează lansarii de anul trecut a OgilvyEarth, specializare unică a grupului Ogilvy ce oferă servicii de consultanţă strategică si solutii de comunicare menite să îi ajute pe clienţii agenţiei în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe care să dovedească responsabilitatea companiei atât în interiorul, cat şi în exteriorul organizaţiei.

Bucuresti, 29.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.