Caroli Foods Group a ales agenţia Ogilvy Public Relations Bucharest ca partener de comunicare corporate după ce echipa sa specializată în Digital Influence 360 a dezvoltat anul acesta platforma de comunicare digitală a brandului Campofrio. Buna colaborare avută pe parcursul construirii site-ului www.campofrio.ro şi dezvoltării strategiei de comunicare şi de implicare a influenţatorilor din mediul digital a dus la extinderea serviciilor de relaţii publice către aria de corporate communication.
„Planurile de dezvoltare a mărcilor din portofoliul Caroli Foods Group sunt foarte ambiţioase, însă această dezvoltare nu este posibilă fără un management solid al reputaţiei companiei şi fără o comunicare consistentă la nivel corporate. Felul în care Ogilvy PR a abordat strategia de brand PR si dezvoltarea site-ului campofrio.ro ne-a convins că putem continua acest parteneriat şi în domeniul comunicării corporate,” spune Adrian Nicolaescu, Marketing Manager Caroli Foods Group.
„Lucrând îndeaproape cu echipa de marketing a companiei, am înţeles mai bine obiectivele Caroli Foods Group, nevoile de comunicare şi problematica industriei în ansamblu, ceea ce ne-a ajutat să venim cu o soluţie complexă care să integreze managementul reputaţiei de brand cu managementul reputaţiei corporate, în condiţiile fuziunii care a avut loc anul trecut”a adăugat Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy PR.