MOL România Petroleum Products, parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa centrală şi răsăriteană, a încredinţat contul său de relaţii publice agenţiei Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest în urma unei licitaţii la care au participat 11 dintre cele mai importante agenţii de comunicare de pe piaţa românească.
„A fost un pitch ca un raliu, pe care ne doream foarte mult să-l câştigăm, cu atât mai mult cu cât eram deja fanii benzinăriilor MOL. Am descoperit în MOL România nu doar o companie puternică, ci mai ales o echipă de profesionişti şi de oameni entuziaşti cu care colaborăm deja foarte bine”, declară Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy PR Worldwide/ Bucureşti.
Ogilvy PR va oferi companiei servicii de consultanţă specifice colaborării pe termen lung – managementul reputaţiei şi managementul situaţiilor de criză, asistenţă în activităţile de comunicare externă şi coordonarea activităţilor de relaţionare cu mass media.
„Procedura de selecţie a agenţiei de PR a fost una foarte riguroasă, şi dintre toate agenţiile, Ogilvy PR a demonstrat că înţelege piaţa pe care activăm şi nevoile noastre de comunicare. În plus, am fost cuceriţi de entuziasmul lor şi de pasiunea pe care o pun în tot ceea ce fac”, a declarat Cătălina Roman, PR Coordinator MOL România Petroleum Products.
Consultanţii Ogilvy PR care au pregătit strategia prezentată în cadrul pitch-ului sunt Gabriela Lungu, Managing Director, Ştefania Stavrositu – Account Director şi Alexandru Filip – Senior Account Executive. Echipa MOL a fost formată din Zsolt Szalay – Director Executiv MOL România, Sandor Kantor – Director de Comunicare Externă MOL Group, Cătălina Roman – Coordonator PR, Eva Csog – Coordonator PR şi Daniela Neacşu – General Materials & Services Procurement.
Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucureşti este singura subsidiară din România a unei companii internaţionale specializate în domeniul relaţiilor publice cu peste 60 de filiale în America de Nord, Europa, Africa, Asia şi Australia. La nivel mondial, reţeaua Ogilvy Public Relations Worldwide aparţine grupului WPP.
MOL România activează în România din 1995 şi a investit aproximativ 150 de milioane de euro în reţeaua sa de benzinării, care numără peste 100 de staţii proprii în întreaga ţară. MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa centrală şi răsăriteană. Împreună cu Slovnaft a.s., partenerul său din Slovacia, şi INA, partenerul din Croaţia, Grupul deţine peste 1000 de benzinării în unsprezece ţări din regiune.
{mosloadposition user10}