Friesland România SA, cel mai mare producător de pe piaţa laptelui de consum, a ales Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucureşti pentru a avea grijă de componenta sa de Relaţii Publice.
Colaborarea între cele două companii are în vedere şi zona comunicării corporative, dar mai ales cea a comunicării de produs, eforturile agenţiei urmând a se concentra pe brandul Milli.
„Suntem foarte bucuroşi că ni s-a încredinţat contul de comunicare Friesland. Milli este un brand foarte generos pe planul comunicării de PR şi ne inspiră să creăm programe prin care să demonstrăm grija Friesland pentru consumatorii săi” declară Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy PR.
Agenţia va oferi servicii de strategie de PR, consultanţă, creare şi implementare de programe, management al situaţiilor de criză, relaţionare cu mass media şi organizare a evenimentelor de relaţii publice.
„Alegerea partenerului de relaţii publice a fost destul de simplă, ţinând cont de buna reputaţie a agenţiei Ogilvy PR. Ar fi fost păcat să nu profitam de experienţa si profesionalismul celor de la Ogilvy PR, cu atât mai mult cu cât ne-au fost recomandaţi de agentia noastră de creaţie, cu care avem o colaborare de succes” a declarat Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandFoods România.
Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucureşti este singura subsidiară din România a unei companii internaţionale specializate în domeniul relaţiilor publice cu peste 60 de filiale în America de Nord, Europa, Africa, Asia şi Australia. La nivel mondial, reţeaua Ogilvy Public Relations Worldwide aparţine grupului WPP.
{mosloadposition user10}