Heineken România a încredinţat agenţiei Ogilvy Public Relations coordonarea comunicării corporate şi managementul reputaţiei sale pe piaţa românească, în urma unui proces de selecţie organizat în luna septembrie.
Serviciile furnizate în cadrul acestui parteneriat includ strategie şi consultanţă de comunicare corporate, dezvoltarea şi implementarea campaniilor de responsabilitate socială, precum şi gestionarea relaţiei cu grupurile de public ţintă ale companiei, incluzând mass-media, angajaţi, lideri de opinie, parteneri de business.
“Compania noastră are un rol important atât pe piaţa berii, cât şi în societatea românească, având cel mai mare număr de fabrici şi cel mai variat portofoliu de mărci. Prin urmare, implicarea noastră trebuie să fie la toate nivelurile – social, economic şi de mediu. Avem nevoie de parteneri care înţeleg rolul complex pe care îl avem în România şi care ne pot susţine în îndeplinirea obiectivelor de comunicare, dar şi de implicare socială şi de responsabilitate a companiei” spune Ana-Maria Mureşan, Corporate Relations Manager, Heineken România.
“Fiecare cont câştigat în ultimul an a demonstrat că avem o expertiză solidă în comunicare corporate. Noul parteneriat cu Heineken România, companie aflată în clasamentul celor mai mari 100 de companii private din economie, reprezintă o reconfirmare a competenţelor echipei noastre în această arie. Este, de asemenea, o reconfirmare a ratei de câştig de 100% a pitchurilor în care ne-am implicat în 2008.” spune Alina Stanciu, Business Director Ogilvy Public Relations.
{mosloadposition user10}