Ogilvy & Mather a dezvoltat pentru brandul de margarina Delma o noua promotie pentru consumatori – “Premiile Delma iti vin la fix! In fiecare ora”, care vine sa sustina relansarea Delma Sandvis – acum “muuult mai gustoasa”, care a avut loc in luna septembrie.
Spot Download
In dezvoltarea promotiei, echipa Ogilvy a urmarit gasirea unui mecanism cat mai simplu de acordare a premiilor, cat si decizia de a comunica premii pe ora ca mesaj principal al campaniei. De altfel, pentru a “dramatiza” mesajul campaniei, elementul vizual cheie, pe care il regasim in toate componentele comunicarii, este un ceas indicand ora fixa, insotit de mascota Delma.
Asadar, in ce consta promotia? In perioada 16 octombrie – 10 decembrie 2006, fiecare ora este castigatoare Delma oferind zilnic 24 de premii substantiale constand in seturi de obiecte utile in orice bucatarie, cu ajutorul carora se pot pregati sandvisuri pentru un mic dejun savuros.
Campania dezvoltata de Ogilvy&Mather este una integrata – fiind derulata pe TV, radio si in presa, beneficiind in acelasi timp de sustinere cu materiale promotionale la punctul de vanzare. Spotul TV dureaza 25 de secunde si beneficiaza si de un “tag” animat de 5s. “Actiunea spotului este amplasata intr-un mediu familiar target-ului Delma dar in acelasi timp cu o anume poezie vizuala. Este vorba despre o hala de croitorie in care lucratoarele asteapta in tensiune sosirea orei fixe, intrucat acesta este momentul in care se castiga un nou premiu Delma si oricare dintre ele <risca> sa fie cea <lovita de noroc>”, spune George Grosescu, art director.
“Ideea pe care am vrut sa o expunem in intreaga comunicare este ca premiile de la Delma <curg> in permanenta si oricine poate fi castigator” concluzioneaza George.
In acelasi sens, Ogilvy&Mather a pus la punct o campanie radio <intensiva> derulata pe EuropaFM si Radio Romaina Actualitati “menita sa intareasca perceptia cadentei orare a castigului si sa creeze suspans in jurul orei fixe”, declara Anca Steff, account manager.
Echipa Ogilvy &Mather care a lucrat la acest proiect este formata din: George Grosescu (Art director), Denisa Armasu (Copywriter), Dinu Gojan (Art Director), Alexandra Theodorescu (Account Director), Anca Steff (Account Manager), Alma Cazacu (AV Producer).
De planificarea media s-au ocupat Maria Bucur si Ioana Damian de la MindShare.
Coordonarea din partea Unilever este realizata de Marius Barbu – Brand Manager si Cristina Pistol – Assistant Brand Manager.
Spotul TV a fost produs de Multimedia Est, in regia lui Sega (Ovidiu Segarceanu).
{mosloadposition user10}