a singurei vopsele cu Teflon® din Romania
Ogilvy & Mather a inceput derularea primei campanii pentru brand-ul Savana, dezvoltate de la castigarea licitatiei Fabryo – „Creator de vopsele” din acest an.
Obiectivul de comunicare este re-pozitionarea brandului Savana drept vopseaua premium, facuta cu stiinta, iar strategia aleasa este promovarea individuala a unui produs-star al gamei. Produsul este cel care reuseste sa demonstreze cel mai bine promisiunea marcii, fiind cu adevarat inovator si diferentiator: Savana cu Teflon® – produs nou, realizat in parteneriat cu DuPont si unic pe piata din Romania si Europa de Est.
Pentru lansarea Savana cu Teflon®, echipa Ogilvy a dezvoltat o campanie ce cuprinde 2 executii TV (“cafeaua” si “sucul”), panotaj stradal (inclusiv o serie de panouri neconventionale), machete de presa, executii specifice pentru internet si o serie de materiale pentru punctele de vanzare si pentru distribuitori. De asemenea, Ogilvy a creat, cu ajutorul firmei de arhitectura si design interior “Organul de arhitectura”, standul inovativ prin care brandul Savana s-a facut remarcat in bransa profesionistilor la targul de specialitate Construct Expo Ambient.
„Ideea campaniei a fost aceea de a dramatiza avantajul competitiv al produsului – prezenta ingredientului-minune Teflon® si beneficiul principal in care acesta se traduce: incredibila rezistenta la murdarire. De aici si mesajul principal al campaniei: “Savana – Singura vopsea cu Teflon® din Romania”, multumita careia “nu ti se pune pata”, declara Alexandra Theodorescu, Account Director.
Campania cauta sa se adreseze atat oamenilor obisnuiti, care zugravesc singuri sau apeleaza la zugravi, cat si profesionistilor, acestia din urma fiind identificati ca principalii influentatori pentru decizia de cumparare in cazul produselor de vopsit. De aceea, echipa Ogilvy a ales sa construiasca povestea spoturilor in jurul unor situatii relevante si agreabile pentru ambele segmente de public.
„Farsele specifice muncii de pe santier ne-au oferit un prilej excelent de a ilustra un ‘torture test’ convingator pentru calitatile produsului, dar si pentru savoarea personajelor” spune Razvan Capanescu, creative director Ogilvy & Mather.
Spotul cuprinde si o demonstratie “stiintifica” a produsului, care ilustreaza intr-o maniera plastica modul in care actioneaza Teflon® Surface Protector, crescand rezistenta si impermeabilitatea vopselei la factorii de agresiune externi. Se intareste si in acest fel pozitionarea brand-ului: Savana – vopseaua facuta cu stiinta.
Casa de productie cu care au fost realizate cele 2 spoturi este Multimedia Est, avandu-l ca regizor pe Radu Jude si ca D.O.P. pe Alex Sterian.
In ceea ce priveste executiile de outdoor si presa, acestea constituie de asemenea demonstratii memorabile ale aceluiasi beneficiu de rezistenta la murdarire.
Exprimarea conceptului in materialele pentru presa este diferita de ideea din spotul TV. Aceasta varianta a fost aleasa in spiritul "360 de grade", pentru o comunicare fresh, care sa construiasca un mesaj solid, consecvent, dar mult mai bogat (fiind abordat din mai multe perspective). Asa s-a ajuns la ideea unor pete amuzante care "se lupta" sa ramana agatate de perete.
In executiile pentru outdoor ideea este dusa si mai departe, pata construita 3D iese din spatiul dedicat layoutului, intr-o folosire neconventionala a acestui mediu.
Fotografiile utilizate in realizarea campaniei de outdoor si print au fost facute de Cosmin Gogu.
Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din: Marga Alexe – Director de Marketing Fabryo si o echipa Ogilvy numeroasa: Gina Leu – Client Service Director; Alexandra Theodorescu – Account Director & Strategic Planner; Anca Steff – Account Manager; Razvan Capanescu – Creative Director; Emil Comsa – Art Director; George Grosescu – Art Director; Laura Ionescu – Copywriter; Razvan Giurcaneanu – AV Producer; Mihaela Paduraru – Director Divizie Outdoor.
{mosloadposition user10}