Ogilvy Romania s-a situat pe locul 2 in topul agentiilor interactive din Romania, in cadrul celei de a opta editii a festivalului Internetics.
Premiile si nominalizarile obtinute in cadrul singurului festival ce premiaza eficienta comunicarii online in Romania, reprezinta o certificare a competentelor grupului in acest domeniu si o subliniere a importantei pe care Ogilvy o acorda mediului digital.
„In contextul actual, pentru a construi un brand de succes, este nevoie de o foarte buna intelegere a modului in care noile tehnologii de comunicare, noile canale si creativitatea vibranta se impletesc. Incurajam inovatia si suntem mandri sa fim partenerii de comunicare ai multora dintre advertiserii perfect ancorati in realitatea consumatorului de astazi ” – Manuela Necula, CEO Ogilvy Group.
Singurele nominalizari in categoria „Site-uri de Promovare FMCG – non food” au apartinut campaniilor dezvoltate de grupul Ogilvy. Astfel, proiectul Clubul Dove, www.dove.ro/doveclub realizat pentru Unilever SCE a primit o nominalizare, iar categoria a fost castigata de catre AXE – Dark Temptation, www.efectulaxe.ro , campanie realizata pentru acelasi client.
In cadrul categoriei „E-mail marketing”, proiectul Club Dove – Newslettere, realizat pentru Unilever SCE a primit o nominalizare din partea Juriul Internetics 2008.
{mosloadposition user10}